tisdag, september 13, 2005

Fattar NADA!

Vet inte riktigt hur.. jag får till detta med bloggen. Ärligt talat fattar jag nada!
Hur lägger jag in bilder och länkar till andra. Detta skulle ju vara så enkelt ;)

Igår somnade jag kl 18 på kvällen, jag mådde jättekymigt när jag lagat middagen (biff med potatis sås och lingon) så blev jag akut spyfärdig. Men det kom inget. Jag blev svimfärdig så jag fick gå och lägga mig.
Min kompis Ulrika var ju här så hon och Daniel och barnen fick njuta av middagen alena. Jag försvann in i sovrummet där jag somnade som en sten.

Gissa om jag kände mig pigg när jag vaknade kl 07.00 i morse :)
Mår bra nu igen.
Konstigt.

Jag ska börja sälja tupperware, hehe.. Nu fnissar ni säkert! Men jag har gett mig in i det och jag har ett mål. Ska tjäna ihop till min Nikon D70. Eller om det blir nån annan flaschig kamera, men nu har jag bestämt mig i alla fall.
Och jag tror att det ska bli lite trevligt att komma hemifrån nån timme i veckan på kvällen och prata burkar ;)
Vi får se hur det går, snittet ligger på 2300 på en visning och jag har inte allt för höga tankar om mig själv när det gäller att sälja.
Men nu ger jag det en chans, jag har inget att förlora!

Idag ska jag måla, städa och storhandla mat, så det är bäst jag sliter mig från magneten.

/Sandi

4 Comments:

Blogger ~Karin~ said...

Tjolahopp!
Kikar in lite o ser hur du har det i din blog :-)
Med lite envishet o så så ska du nog få till det med länkar o sånt...fråga annars!!

kram /Karin

12:47 em  
Blogger Mindi said...

Vad skoj att du skaffat blog. :)

Kramis Mindi

2:22 em  
Blogger Suss said...

Hej vännen! Skoj med blogg va? Haha, du är inte ensam om att fatta noll... Idag ska vi på husvisning! Ett tegelhus...men ändå. Hoppas på att det är outstanding där inne med massa möjligheter så det kanske är värt den miljonen de vill ha för det.

Kramkalas!

5:06 em  
Blogger AnnaHanna said...

Va skoj att du också blivit skadad :-) Du kommer nog på det så småningom. Jag har avancerat de senaste dagarna - man vänjer sig och fattar hur det funkar och orkar läsa information efter ett tag.
Lycka till med tupperwareköret - målet var ju klockrent. Hmmm... nä - jag har INTE tid att sälja tupperware. Jag får tjäna ihop till ny kamera på annat sätt. Kram //Anna

12:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home