tisdag, november 08, 2005

Tänkte jag skulle uppdatera lite efter halloweenhelgen medan bilderna fortfarande är relativt färska.
Min syster kom hit och sov här.


Linn

Min syster Linn tycker mina barn är lagom störiga så den mesta delen av tiden när hon är här går åt till att sära dem åt ;)
Nåja, så illa är det inte. Men jag kan hålla med henne om att de ÄR jobbiga, det är ju så det ska vara.
Hon jobbar ju själv på dagis så lite tålamod får hon ha tycker jag!

Vi firar inte Halloween nåt vidare men att gröpa ur en pumpa är ok.


Övriga tjejer tyckte det var skoj!


Mamma skär..

Vi fick slåss om vem som skulle få äran att hugga ut ögon och mun, jag vann såklart :D


Daniel tyckte den såg lessen ut..

Nåt vidare snygg blev den inte, men man kan inte komma ifrån att det blir väldigt mysigt sken. Ville inte ställa ut den då det regnade och blåste hela kvällen.


Lilla Fröken Mallig

Jag fick se en bild på Mindis ena flicka som hade "spindelnät" över halva ansiktet, så då tyckte jag och Linn att Mean oxå skulle ha det.
Lilltjejen var inte sen att hänga på.



Eftersom Mean fick både ögonskugga och mascara så kunde man ana att det blir en livsfarligt söt tonårstjej så småningom. Vi kommer kanske få sova med hagelgeväret under sängen :)




Sen blev ju ögonbrynen alldeles på tok för stora, men det skulle ju inte vara sockersött utan lite scary :)

Sen har jag fixat så man kan lämna en kommentar när man varit här, även om man inte är blogmedlem själv.
Klicka bara på comments här nedan och skriv i dina uppgifter. När Other är ifylld.
Lycka till :)

Å en sak till.. Timea har två lösa tänder, de där nere. Hon är superstolt och vill bara tappa dem. Jag tycker detta är lite tidigt, men vad ska man göra? Tappade med mina tidigt, 5 var jag i alla fall.

Nu ska jag göra sängen sällskap.

Sov gott!
s a n d i s e n

2 Comments:

Blogger Mindi said...

Såååå fina kort. :))))
Ja det var tidigt.... hon har ju inte ens fyllt fem ännu ju! Det är såå gulligt med den första gluggen sedan tycker jag.

Kraaaaaaaaam

11:44 fm  
Blogger Emelie said...

Fina bilder och ja pumpan såg liiite lessen ut, men håller med om att det blir fint sken av dem. Så söt dotter du hr, men det har jag sagt många ggr och du kommer säkerligen få sova med hagelgeväret under sängen , hi hiii.
Kram På er!
Jeanette

2:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home