fredag, september 16, 2005

Ingen god morgon alls :(





2 bilder på barnen från ÖF i förra veckan, tyvärr hamnade de lite galet men nu orkar jag inte klydda med det mer.
Syns det att de gillar stället?

.......................................

Fy tusan vilken natt, Mille har bråkat sen 23.30 några gånger hjälpte det med nappen, men det är ju ändå hur drygt som helst att behöva springa upp hela tiden. Välling fick han 2 ggr.

Timea passade också på att kissa på sig i natt. Sen hade man både henne och Milton i vår säng resten av natten.

Så mycket sömn är jag inte bortskämd med direkt den senaste tiden. De få gånger jag somnade inatt drömde jag givetvis om dessa jä-la burkar från TW.

Det har satt sig på hjärnan!


Inatt känner jag att jag verkligen behöver få sova, men den chansen är nog inte jättestor iom att D åker och fiskar, då sover han alltid borta en eller 2 nätter.

Nä, fy vad jag gnäller, denna bloggen måste ju vara hur deprimerande som helst =)

Har inte något direkt upplyftande att skriva om, jo.. den 24/9 ska vi på fest hos Marin & Mari, vi har skaffat oss barnvakt. Mamma tar Timea och Miltons gudmor, min barndomskompis Ulrika tar honom.

Tror verkligen jag behöver komma ut och få dricka lite alkohol =p


Idag händer det nog inte så mycket här, hade tänkt köra ner på ÖF med barnen, men jag tvivlar på att jag orkar så som mitt huvud spränger.

Städa lite kan jag ju göra och sen får vi köra och handla mys till oss 3 ikväll.

Lite trist dag för barnen bara, blir nog ändå en sväng till ÖF *pust*

Jo!


Nougatrutorna jag skrev om igår, blev som väntat - skitgoda! Kan varmt rekomendera dem.

Men tyvärr hade jag bara 54 g nougat hemma, eftersom Daniel ätit upp det andra utan att fråga dagen innan *vansinnig*
Men vi får nog i oss kakorna i alla fall ;)

Nu ska vi gå ner till frukostbordet då..
Ha en bra dag alla!

/Sandi

3 Comments:

Blogger webmosterhelene said...

Hallå Sandi! Vad jobbigt med din sömn :s Hoppas du får sova ikapp den snart! Jag är oxå aptrött, har "för mycket" att göra på jobbet. Men det är samtidigt skoj såklart.... Kram /Helene

9:30 fm  
Blogger Mindi said...

Ja jag tror att det är du som inte kan skriva... tss. Näe jag vet inte vad som är fel... det blir så när man skriver å,ä och ö! har kollat alla inställningar tusen ggr men ser inget fel. Suck!

Ha en riktigt skön kväll!!!!!

Kram kram kram!

9:20 em  
Blogger Mindi said...

Funkade sååå bra nu ju.... och du har fått in länkar också. Allt löser sig till slut eller hur? ;)

Ser att du och camillisen är bekanta... skoj skoj. Världen är bra liten va? Eller internet är bra litet kanske man ska säga eller något sånt... ;D

Kraaaaaaaaam

10:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home