lördag, september 17, 2005


Så... snart är denna dagen med avverkad.

Idag har vi gått upp tidigt som tusan, jag fick sova skönt i natt, förutom att Timea är som ett djur när hon sover.

Hon snurrar, vrider sig, sparkar, kryper, ja allt möjligt, hon har kickat mig ett par gånger och även lagt sig på mitt huvud *sur*
Så nu är det slut på att ligga i pappas säng när han är bortrest.

Timea har även hunnit mad att vara på barnkalas på Sagoslottet, hon tyckte det var jätteroligt! Såklart!

Under tiden gick jag och Milton runt och shoppade lite, det blev 2 stora dinosar till honom *Mille + Dinosaurier = Sant*
En pyamas till Milton, mera ritpennar och block till Timea.

Jag såg cirkus 500 plagg till mig själv, och när lönen kommit så SKA jag skämma bort mig själv lite, fast Timea ska få vinterkläder med.

Sen när vi kom hem så gick Timea över till grannen och lekte lite.
Nu är hon hemma igen och tittar på Disney med sin lillebror.

Jag har satt upp en liten thehylla i köket, ovanför köksbordet, målade den i samma färg som väggen och så snart färgen torkat ska jag pynta den lite :)
Kanske lägger in en liten bild här sen då..

Annars är det lugnt, Milton ska få en dinohylla sen, men jag har slagit ryggen när jag letade efter skruvar och jag har ganska ont.
Så nu slappar jag istället.

Snart kommer pappan hem och då ska vi titta på film och äta godis, något annat händer säkert inte idag.

Hej svej leverpastej!