måndag, november 14, 2005

Ett Foto I Timmen!


051113 var det dax för EFIT på mailinglistan.
Så här såg min dag ut.
Ska även tillägga att det är ca tider.

Klockan 07.00

Barnen väcker mig och jag sätter mig för att kolla igenom mailen bara.

Klockan 08.00

Frukost!

Klockan 09.00

Hänger lite ren tvätt.

Klockan 10.00

Linn, min syster, pillar sig upp från sängen och äter lite frukost.

Klockan
11.00

Vi klär på oss, går ut i trädgården och kastar skit i containern.

Klockan
12.00

Hänger upp talgboll till fåglarna utanför fönstret, Milton är MYCKET faschinerad av detta!

Klockan 13.00

Timea törstig :)

Klockan 14.00

Firar pappans dag med köpetårta..

Klockan 14.30

Så här glad blev pappan av tårta på Fars Dag :)
(Timea tar bilden)

Klockan 15.00

Timea tar en dusch efter att ha bastat med pappa.

Klockan 16.00

Fixar det sista innan besöket på kinarestaurangen. Mamma är helt svettig i ansiktet av stressen det innebär att komma i tid till något *s*


Klockan 17.00
Är på kinarestaurang. Glömde tyvärr kameran.

Klockan 18.00
Är på kinarestaurang.

Klockan 19.00
Är på kinarestaurang.

Klockan 20.00

Hemma igen. Lillebror får rena tänder.

Timea valde att sova över hos Mormor.

Klockan
21.00

Kastar mig i soffan, tittar på 5:an, favoritkanalen som jag varit utan i 2 år. Har mycket att ta igen ;)

Klockan
22.00

Lägger mig i sängen och läser.
Boken innan denna läste jag "Hemma hos Martina" Åh, vad jag älskar den typen av böcker, denna kommer inte i närheten, men handlar oxå om helt andra saker. Den är tjatig, men ändå måste jag läsa :)

Klockan
23.00

Släcker lampan, Daniel har redan slocknat..



GONATT!
s a n d i

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

hallå där =) ! Det är ju såå kul att läsa i din blogg tur att du påminde mig ;o). Låter som Milton och Alex har ungefär samma tempo, pust och støøøøn. Hemma med honom idag før han har feber... stackars liten,men det går inte någon større nød på honom verkar det som... tempot är iaf inte märkbart reducerat ;-) .
Kramizar!!
PS. Jag har uppdaterat vår hemsida och bloggen där... DS.

2:32 em  
Blogger Mindi said...

Vilka härliga kort.....
Särskilt gillar jag det när pappa borstar tänderna på Milton. :)))

Kraaaaaaaaaaaaaaam

7:58 em  
Anonymous Anonym said...

Skoj att se dina efit-bilder! Nu blev jag sugen på tårta... mmmm... :-)

10:42 em  
Blogger Suss said...

Hej vännen!

kikar in på din blogg och EFIT, så kul att se som vanligt. Jag ska lägga upp min imorrn i bloggen, om jag kan hålla mej vaken när barnen har vila efter lunchen ;-)
Det blev väl kanske inte så roliga bilder för mej, du vet ju hur trött jag var/är idag och vi tog oss inte för nånting alls. Kanske jag ska fota imorrn istället, jag får se om jag orkar...mest troligt inte. Nu ska jag dricka te med sambon och sen är det natti, natti.

Kram på dej!

/Suss

11:55 em  
Blogger Sara said...

Hallå hallå vännen!
Kul att se din EFIT dag.
Jag missade ju att fota så jag får vara med nästa gång.
Ska ta mig i kragen och uppdatera min blog med.
Lägga in lite bilder och så.
Har inte riktigt fått koll på det än :)
Var det nu du skulle börja jobba? Men du jobbar väl skift med?
För då kanske vi har någon ledig dag i någon vecka som vi kan ses?
Ha det gott.
Kram från Sara

9:41 em  
Blogger Mindi said...

Hallåååå!
Hur är det med lilla dottern och mamman? Hur gick det med håret?
Tänker på er!!!!

Kraaaaaam Mindi

10:56 em  
Anonymous Anonym said...

Äntligen har Sandisen fixat så även jag kan lämna en rad efter mig!
Vet du att jag reggat mig 2 ggr..enbart för att kunna skriva här...o båda GGr:na har jag glömt inloggningsuppgifterna!! Tror du jag börjar bli senil eller??

Kraaam C

10:04 em  
Blogger Sandi said...

Tack för era kommentarer, alltid lika kul och läsa.
Över till er!

Sara i Norge - Ja, högt tempo är det verkligen, jag har aldrig varit med om liknande.
Lillen får krya på sig!

Helen@ - Tack, jag ska kika in till dig med när tillfälle ges :)

Mindi - Hihi, tack, det är ingen favoritsysselsättning precis..
Ja, håret är fortfarande zickzack, men imorgon ska vi klippa oss.

Monica - Hoppas allt är bra med dig, usch, jag känner mig verkligen inte fin när jag är så här blek. O tid att sola kommer man väl ha om 200 år typ..

Linda - ja det är inte alls svårt att frestas med tårta ;)

Suss - Hur går det med sömnen, ligger du mycket efter? Kommer in o kikar på din EFIT med när jag har tid, idag putsar jag fönsterna förstår du ;)

Sara - Jag börjar den 2/12 och jag jobbar skift, så visst ska vi hitta en dag, nästa vecka får jag reda på mitt schema som sträcker sig till v 8, så jag hör av mig.

Camilla - Haha, där ser man, nu funkar det i alla fall. Hoppas allt är bra med dig!

Kram till er alla tjejer!

11:45 fm  
Blogger AnnaHanna said...

Lite sent nu är jag här för att kommentera att jag tittat på er EFIT-dag :-)
Som vanligt fina bilder - gillar det där det ser ut som filen pussar på mjölken extra mycket.
Kraam //Anna

10:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home