lördag, september 17, 2005

Nu är jag här igen ;)
Tänkte jag skulle lägga in lite bilder jag tog nu ikväll, passar på innan Robinsom börjar.


Så här blev min lilla Thehylla, funderar på att sätta en till likadan ovanpå. Fast med lite annat porslin då.


Hängde tavlorna med mina egna bilder så här istället för på bredden, det blev mycket mer effektfullt.


Sen skulle det tydligen göras fruktsallad :)



Timea fick skära själv..


Done!


Lillebror gillade..


..å storasyster me =)

Jag vet att det är många som väntar på bilder från hela köket, man kan ju fråga sig om jag verkligen h a r nytt kök ;) Men jag väntar ftf på glasskivan, den kommer alldeles säkert på måndag och när den är uppsatt ska jag fota HELA köket!
Promise!


Ha en trevlig afton, nu ska jag glo på R..

See u later alligator!

3 Comments:

Blogger AnnaHanna said...

Hej!
Vad snygg tehyllan var, och dina foton såg kanonbra ut på väggen. Vi väntar med spänning på att få se hela köket.
Kul med din blogg - det händer ju lite här. Jättefina bilder på dina söta barn också förstås.
Så kul att få läsa lite om er vardag.
Kram //Anna

1:41 fm  
Blogger Julia said...

Åh så gott med fruktsallad *måste ha* Det ska vi göra imorgon då mitt nya liv börjar (igen)
Kul att se er :O)
//Julia

12:02 fm  
Blogger Suss said...

Gud vad jag längtar att se detta kök vännen! Som jag har väntat ;-)
Det lilla jag sernu ser jättefint ut, men jag vill ju ha helheten vet du...

Kul att du skriver och fixar med bloggen, jag känner redan hur jag halkar efter...!

Kramkalas!
/S.

12:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home