fredag, november 18, 2005

Timea Fotograf & Milton Sällskapsdam :)

Det är mina barn det, när jag lagar middag så vill lillebror helst vara med och titta på.

Det får han så gärna, fast det är lite ovant, Timea har alltid varit så självständig när jag gör saker. Men inte han inte, han vill vara med och tvätta, dammsuga, idag putsade jag fönsterna och vem stod inte och hejjade på?
Jodå.. LilleMille ;)

Men så när vi lagar mat, jag och Milton så ägnar Timea sig gärna åt sin hobby. Att fota.
Hon är inte så bra, fniss, men hon kan sköta kameran utan problem.
Så, här kommer lite bilder då, som egentligen är från Mean.









Mer som har hänt..

Timea fick fatt i en sax i tisdags och satte den i håret.
Hon hade vickie här och sån tur var förblev hon oklippt! Men min dotter ligger numera inne med nån hipp 80-tals frilla.
Vi ska klippa oss imorgon, så vi får se vad som kan göras åt Timeas zickzackhår :(


Bildbevis..

Nu pallar jag inte skriva mer, Milton ska vakna och jag ska putsa klart de sista fönsterna, sen jobbar jag 17-21 ikväll.

Ha de gott igelkott.
s a n d i

3 Comments:

Blogger Julia said...

Hur gick klippningen idag? Ser med spänning fram emot bilder :)
//Julia

10:28 em  
Blogger Suss said...

Hej vännen!

Undrar hur er dag varit, hos frisören och allt =)
Jag tycker Timea är duktig på att ta kort, man måste ju tänka på att hon är inte så gammal heller. Än en gång måste jag säga att ert kök ser jättefint ut!

Kramkalas!

11:34 em  
Blogger Mindi said...

Klippte hon luggen så pass rakt i alla fall? :) det är det jag säger hon ÄR duktig på at klippa... ;)

11:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home