onsdag, augusti 30, 2006

060830

Poolvolley & Vattengympa

Här kommer lite bröllops och Rhodosbilder..
Jag ska försöka summera vår resa här med lite bilder. Det var en underbar vecka, nästan mest hela tiden :)
Saknade barnen så mycket att jag höll på och gå mitt av, men det var ändå uthärdligt.
Det var så många familjer där som släpat med så små barn som spädisar och det förstår jag inte riktigt, hur mår de i värmen?
Vi hade en familj under oss på hotellet vars barn skrek nästan 24/7 och det var jobbigt.
I såna sammanhang var det skönt att blunda och luta sig tillbaka i solstolen.
Dagen innan vi åkte så gifte sig en gammal vän till mig, Katarina och hennes Tobias, de var så fina och lyckliga!
Hoppas ni haft det mysigt i Österrike Katta!!
Vi får ses snart!


Inne i kyrkan..


Ute på trappan bland alla såpbubblor..



Finaste bruden!!


Jag bad om en pussbild och fick det :)

Nu över till semestern..
Alla dagarna bestod av bad och sol i havet och poolen, Poolvolley och vattengympa.


Här är vi i havet, 28-30 grader var vattnet, Daniel är inte så haj på min kamera därför blev det fel inställning..


Killarna spelar volleboll..




Vattengympa alla dagar utom ons + sönd.


Daniel på lunchrestaurangen efter stranden..


Sen låg vi vid poolen till 17 ungefär..


Mari & MartE på balkongen framåt kvällen


Jag hade inte sån jätteflax med mina drinkar jag beställde, de smakade skit helt enkelt, här har vi en "Green Light"


Så här gör man med äckliga drinkar, jaja..


SandE & DanE på balkongen..


I väntan på en taxi till Rhodos Stad


Mari & badvakten DanE lämnar strand och parasoll :)


Big mama med Rhodos fulaste brillor plaskar i havet..


Min skönsjungande pojkvän tvingade vi upp på karaoken en kväll, Mrs Robinson var det som gällde.


I en taxi..


Jag skaffar mig en hennatatuering, och har nu bestämt mig för att tatuera mig här hemma, tunt o diskret, jag ska ha mina barns namn till höger om svanken..


Vid poolen..


Vissa kvällar kan lätt beskrivas som ett lyckligt kaos, hahah


Sista presset..


Ett par minuter innan bussen kommer för att köra oss till flygplatsen.


Väl hemma möter man dessa söta ungar som haft det jättebra hela veckan!

Tack mamma och Eva för att vi fick möjligheten att komma ifrån och semestra lite.

Nästa år kommer vi ha barnen med oss, planerar att åka iväg 2 veckor och har redan börjat spara :D
Nån som vill med?

Kram Sandi

18 Comments:

Blogger Suss said...

Hej vännen!

Kikar in och uppdaterar mej lite. Ni ser ut att ha haft det HELT underbart!! Synd att det går så fort bara...

Kram!

3:14 em  
Anonymous Anonym said...

Ååh, ser ut som ni haft det riktigt härligt! =D
Jag längar tillbaaaka utomlands, vill inte va hemma i regnet, o jobba.. =(
Men, men.. Bröllopsbilderna var också jättetjusiga!
Vi ses imorrn antar jag! Njut nu av din sista semesterdag! Kramar

3:16 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandra
Har varit inne & snokat idag igen.
Härliga sem.bilder. Brun är du oxå.
När jag ser bliderna så längar jag till vår nästa resa.Var hade ni tänkt att åka nästa år?
När hade ni tänkt att åka?
I maj åker vi utrikes med hela fam. Karlsson ,Mattias föräldrar betalar hela resan för en vecka.
Då kanske man kan liva i lyx.

Kramisar från mig

3:17 em  
Anonymous Anonym said...

Förresten, känner igen det där med oflyt med drinkarna! Vi var på en bar o beställde drinkar, o så var det happy hour tydligen, så vi fick två var. Men min smakade verkligen INTE gott! ;) Halva glaset var fyllt med ren rom, o så låg allt i lager. Första klunkarna var goda, för det var juice. Tänkte först, att åh va bra, smakar nästan ingen sprit. Sen kom jag till spritlagret, o fyy faan säger jag bara! Jimmy fick dricka resten. ;P Kram på dig igen. ;)

3:18 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hejsan!
Vilka härliga bilder! Inte utan att man blir en aaaaaning avis alltså ;)
Hoppas att ni är riktigt utvilade nu ;)
Hur har du det nästa vecka?
Pärlkväll hemma hos mig nån kväll tänke jag! Och så har jag planerat ett besök till Hököpinge... Pigg på att hänga med?

KrameN!

6:06 em  
Blogger Emelie said...

Åh , ni ser ut att ha haft det helt underbart!
Det är sånt här man som mamma kan leva lääänge på.
Härligt med så fin solbränna, jag är mycket avis på den.
Det är skönt att få längta lite efter sina guldklimpar och när de är i goda händer så är det ju så värt att få ta lite semester, man behöver det också
Kram Jeanette

12:27 em  
Anonymous Anonym said...

Härliga bilder. Verkar som ni haft det toppenbra. :) /E

1:34 em  
Blogger Enikö said...

med tanke på bildparaden verkar ni haft rätt skojj på semestern! ;o)) Härliga bilder!
*kramar*

3:31 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Gumman!

Vi har nu kommit tillbaka från ett underbart vackert Österrike....dock undrar jag nu, speciellt när jag ser era sköna bilder, varför vi inte bara satte oss på ett plan och flög till värmen!?......
Tack så jättemycket Sandi för de fina presenterna....du vet att jag älskade armbandet :0) och vasen är jättefin....jag ska fylla den med glaskulor, hi,hi. Bröllopet var underbart! Jag kan verkligen rekommendera det.... ;0)
Vilka fina bilder du tagit, det var speciellt jätteroligt att se den bilden inne i kyrkan för jag har inte sett någon annan som tagit en sådan bild, överhuvudtaget har vi inte sett många bilder alls. Om du kan skicka dem till mig skulle jag bli jätteglad. Nu vill man verkligen se alla bilder....för att på något sett fatta att det hänt, det var lite overkligt. Snart börjar jag skolan igen.....tillbaka till verkigheten, så är det för dig också antar jag. Hoppas vi ses snart, det var så mysigt sist när vi fikade. Glöm inte att jag beställt smycken. :0) Vi ses snart hoppas jag. Många Kramar / Katta

12:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Måste bara besöka dig... o gud, vad mysigt ni verkar haft det på semestern :) Vi planerar oxå att åka bort.. utan barnen :) Får dock bli nästa sommar eller så... krävs lång planering *s*

Kram

2:02 em  
Anonymous Anonym said...

Välkommen hem och så kul att få se alla bilder!

9:37 fm  
Blogger Julia said...

Kikar in! Hinner inte skriva mer än så :)
//Julia

6:25 em  
Anonymous Anonym said...

Hello!
Superhärliga bilder!
Ni ser verkligen ut att ha haft en underbar vecka.
Solbrända o fina med :)

Kram Jenny

12:48 em  
Blogger Suss said...

Kikar in efter en uppis!

Kram!

5:26 em  
Anonymous Anonym said...

Hej tjejen... Kikade in här en sväng... Vilka härliga bilder från semestern... Ser underbart ut... Själv kom jag hem igår och har haft det KAAAALAS!!! Brunbränd och utvilad... Härligt... Skulle dock vilja ha tre veckors semester till. Börjar på fredag med ett 7-16 pass... *TUNGT* Ha det gott så ses vi på jobbet... Kram Marita...

12:28 fm  
Anonymous Anonym said...

Ni ser ut att ha det döskönt på er semester...avis..

kikar in och se om du har uppdaterat *S*

10:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Hejsan, har varit här x antal ggr för att kolla uppdatering, e värdelös på att säga hej. Skärpning!

Vad fina bilder, vad roligt VI måste ha haft ;) :)

Kram

7:18 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!
Kikar bara in för att se om du uppdaterat :)

*kram*

10:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home