lördag, augusti 19, 2006

060819

Liseberg & Helsingör..

Jag är som ni tydligt märker inne i en rejäl bloggsvacka.
Tycker det är riktigt tråkigt att skriva helt enkelt.

Har fått många mail om lösen, men jag får ta tag i det när vi kommit hem från Rhodos, jag har i alla fall bestämt mig för att fortsätta uppdatera här, utan att gnälla om kommentarer.

Jag försår att det är skittråkigt att glida in på en sida och känna sig tvungen att kommentera, JAG VET att man inte alltid hinner eller orkar. MEN jag kan inte sluta störa mig på såna som kommer in här fleera gånger om dagen utan att nånsin kunna skriva ett ord om att man hälsar på.
Så hemlisen kommer jag skriva i när jag känner att jag inte vill att gud och en var ska veta vad som sker här hemma och jag kommer vara väldigt restriktiv med lösenordet.
Nära vänner kommer få ta del av mina hemliga tankar.

Annars har mycket hänt sen sist då vi var på Österlen.

Vi har varit och bowlat i Löddeköpinge.

Me in action..

Varit på Kräftskiva.

Jag var tyvärr på sämsta tänkbara humör på kräftskivan, fast det syns inte här :)
Ser bara lite smått ansträngd ut hahaha..

Ätit frukost med mina gamla goda vänner Marie o Katta på Kallbadhuset på Ribban i Malmö.


Åkt till Liseberg.


Klippt oss.

Varit i Helsingör.

Mille fick fräckt blått hår av frissan :D
Och åker här båt för 1:a gången.


Mina söta barn..


KnäppisMea :)

Idag ska vi packa, handla bröllopspresent (varför varför är jag alltid ute i sista sekunden?) och åka till kyrkan i Hyby för att titta på vigseln.
Katarina ska nämligen bli Fru Lindberg :D
Sen blir det hem och städa och lämna barn hos farmor ikväll.

Imorgon kommer Martin o Mari 05.15 och hämtar, *gäsp* sen bär det av till Rhodos.
Jag både längtar och har världens ångest.
Är rädd för hur jag kommer reagera med barnen så många mil bort, jag är skraj att det ska hända dem något när inte jag är där med mina ögon på lillkillen. Han är ju snabb som en vessla och hittar på skit nonstop.

Men jag kan lova att jag ska försöka koppla av och ladda batterierna!

Hörs om en vecka friends..
Kram Sandi, som snaart befinner sig i 40 graders värme eller nåt ditåt..


Athena i Kallitea, vårt hotell, vår pool i 1 uke :)

19 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsan. Varit här inne och kikat. Hoppas att ni får trevligt på er semester. Skulle vara jätte skönt att komma iväg från detta tråkiga väder. Vad fin Milton blev i sin frisyr och det blå håret.

1:12 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Guuuuuud vad det ser gött ut!
Hoppas på en underbar vecka för er och slappna av nu!! :D
Ni ser ut att ha haft härligt de senaste dagarna oxå minsann!

KrameN!
Pärlkväll när ni e hemma igen :)

2:09 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för att jag fick läsa om din dag:))Ha det så skönt på Rhodos...
Jennie

5:36 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, mkt skoj att läsa. Fina bilder. Hoppas ni får det supermysigt på resan. Kramar

6:08 em  
Anonymous Anonym said...

Ha ni en KANONBRA semester gumman! Avis...jag???? Nääääädå! *ljuger så jag tror mig själv*
Kramar i massor från Camilla i Motala

12:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag var inne & kikade på bilderna när vi pratade men man måste ju läsa oxå så det har jag gjort nu.
Milton var lik Lukas på fotot när ni åker båt,en JR Lukas.(ett rent helvete men älskad ändå).Låter hemskt men det är min pojke ändå & han är allt för oss.(De andra två oxå)

AVIS solkräm & drinkar........

Kramisar från mig

2:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Halloj vännen!
Oj vad avvis man kan vara på dig!! Vill ju också iväg på solsemester. Och utan barn *häääärligt*. Hoppas ni får en toppenvecka :-)

Vi hörs sen när du kommer hem :-)
Får boka in en pärlkväll också jue.

Kramar

11:29 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej vännen! Hoppas nu du har det riktigt underbart på Rhodos!! :D Vi kom hem från Bulgarien igår, o vi har haft en kanonvecka där nere! Runt 30 grader o solsken varenda dag! Fint hav, varmt i vattnet, folk som kom o serverade en dricka o sånt på stranden för en billig peng, så man knappt behövde lyfta ett finger själv, gött! ;) Har shoppat en del också, var ju riktigt billigt! Se nu til att njuta riktigt ordentligt! Ses snart på jobb igen. Kram på dig/Madde

5:02 em  
Anonymous Anonym said...

Halloj!
Mycket ni hittat på sen sist :)
Liseberg är en riktig hit. Killarna älskade det i år.

Hoppas ni får en underbar vecka på Rhodos.

Kram Jenny

8:58 em  
Blogger Emelie said...

Så skönt med semester!
Ha det nu så skoj och njut och koppla av ordentligt.
Dina älsklingar kommer nog ha det så bra och det kan va skönt att få längta lite efter dem.
Jag är verkligen så avis på dig som får åka iväg.
Kram Jeanette

2:08 em  
Blogger Julia said...

Näää fy nu är du på Rhodos!!!!! Avundsjuk är väl det minsta jag är!!! Hoppas ni har det gott :) med all grekisk sallad och tzatziki och souvlaki och gyros, blääää vad äckligt *surar*
Kramar, Julia

8:14 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas att ni har det wunderbaaaar på Rhodos!

11:11 em  
Blogger Kottemor said...

Hej snäckan!!

Hoppas ni har det underbart!!!
Rätt vecka att åka bort för här regnar det bara minsann,hahahaa


Massor av kramar!

12:06 em  
Blogger Camilla said...

Hej Sandi !!

Hoppas ni har det toppen nu på Rhodos..Är inte ett dugg avis kan jag lova..
Barnen har det nog toppen hos farmor..
Jättefina bilder på er också..

Kramis Camilla

8:07 em  
Anonymous Anonym said...

Hej hej. Hoppas att ni har det trevligt på Rhodos.

8:45 fm  
Blogger Suss said...

Kikar in vännen, men nu är du far far away och latar dej på stranden med slutna ögon =)

Hörs när du kommer hem!

Kram!

12:45 em  
Blogger mintid said...

Åh så gott du har det nu klart!!
Tack för att jag får se dina fina kort i bloggen ;-)
Du har alltid så roliga kommentarer till dom.

Det går säkert bra med barnen!

Kramis

11:41 em  
Anonymous Anonym said...

Hallå! Hoppas ni har haft en underbar semster! Kul med fotona på din blogg med. Alltid lika trevligt att göra besök här!

Kram Helena

5:51 em  
Blogger Enikö said...

Ha de´ gotti på Rhodos! Inte ett dugg avis på er! ;oP Hoppas att du ska ta många kort som du sen kan dela med dig! Älskar bara dina bilder! Du e fotoguru nr1 ! ;o)))

5:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home