onsdag, november 23, 2005

Bråkiga Barn Bowling & Tjejmiddag!

Hej alla :)
Länge sedan jag uppdaterade nu.

Jag har verkligen vid olika tillfällen lagt ner mycket energi på att fotografera mina änglar, hrmm, ok, busfrö eller huliganer om man så vill.
Timea kan jag muta och mena på att nu ska vi göra en fin bild så släkt och vänner får en trevlig julhälsning i december på söta barn.
Men se, det gick inte lillebroren med på riktigt.

Har provat alla olika möjliga tider och ställen på dygnet, med och även utan julkläder.
Alltså, helt allvarligt, man blir ganska matt på detta lilla barn.

1. Han vill inte ha tomteluva.
2. Han vill inte sitta brevid Timea.
3. Han vill inte titta in i kameran.
Och eftersom han inte är ett dugg samarbetsvillig har jag funderat på:

1. Skicka en fin julhäsnig på en leende dotter, iklädd tomteklänning.
2. Ta värsta bilden med en sur Mille & glad Mea.

Men nu blev det en annan variant och om just du är den lyckliga som får vår hälsning så får du se vad jag så briljant kom på :)
Sen om det blev bra vet jag inte.










Vi var i lördags på Big Bowl i Malmö med Louise, Mårten och Tilde. Det var roligt att spela lite bowling, jag var sämst som vanligt, men det bjuder jag på!
Efter bowlingen kunde vi inte riktigt enas om var vi skulle äta, eller, min sambo raserade alla trevliga planer på kinamat, som han inte är så förtjust i.

Vi åt grekiskt istället, jag tog en god souvlakitallrik, stor sådan ;)

Lite bilder..



Mea väljer klot.


Söta tjejer.


Mårten styr och ställer.
*fniss*



Sambot. *s*


Trötta töser på restaurang.

I måndags var jag hemma hos min äkta, fina vän Marie, min lika fina vän Katta, var oxå där. Åt god mat och kakor o sånt. Fast snacka skit var väl det vi gjorde mest.
Jag försökte få ihop oss på ett seriöst foto, men det gick inte alls, vi är ungefär lika hopplösa som Milton egentligen.

Fast skoj det hade vi :D
Lav ya tjejer!



Skrattar fortfarande åt denna fula bilden så jag måste bara visa.
Jag och Kattan är ju så korta, (dock är jag för en gångs skull liiite längre, weee) här står vi faktiskt på tå. Och Marie är så lång, här är hon nog ganska vanligt ståendes.
Ganska fula är vi allihopa i alla fall :)



Fotogenic *eller hur det stavas* var vi inte alls denna måndag.

Tack för en trevlig kväll, alla skulle ha vänner som ni!
Jag finns här alltid för er, no matter what!


Slappiskramar från Timea och Nasse. Timea har för övrigt tappat sina båda två tänder där nere nu, inom loppet av 2 dagar, så nu är hon 40 kronor rikare ;)

Jag är uppe på övertid, så nu går jag mot sängen då..
s a n d i

4 Comments:

Blogger AnnaHanna said...

Heelloo!
Det där med att fota motspänstiga barn... det kan skicka en till dårhuset :-)
Roliga bilder blev det i alla fall *fniss*
Bowling är ju också skoj - man kan inte vara bäst på allt - fast man skulle bra gärna vilja.
Jag brukar ha jämt göra att kravla mig över hundra.
Kram //Anna

11:04 fm  
Blogger Mindi said...

Meeeeeeeen hon är ju sååå söt i sin nya frissa!!!!
Oj oj har hon redan tappat två tänder... det är väl tidigt? De blir så söta med den lilla gluggen. :)

Kram kram

11:12 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandisen!

Härligt att se bilderna på dina ljuvliga ungar *sss* Sitter här med ett stort leende i hela fejset!
Tycker absolut du ska skicka foto nr 2 *uppifrån* som julkort i år. En liten söt Mea med ett påklistrat fotoleende och en ilsken. men ack så söt, Mille *gapskrattar* Gillar dena foton...trots allt!

Hoppas ni har det bra allihopa!! Kramar från Hon den där gamla MotalaCamilla du vet!

11:30 em  
Anonymous Anonym said...

En idé som jag såg ngn annan hade gjort, är att sätta ihop de bästa "misslyckade" korten till ett julkort. Ganska charmigt och roligt faktiskt :)

3:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home