måndag, mars 06, 2006

060306

Ångest!


Partymamma på vift!


Jag har sååån grymmeångest..
Fy fasen.
Vi hade jätteroligt på festen, drack och tjabba. Åkte till Schlagerbar och drack lite till i baren, dansade sen resten av natten.


Partybrudarna..
Mari Linda Jag och Johanna


För att få er och förstå hur odrägligt full *fniss* jag var... så frågade jag Mari om vi inte sjunga karaoke, och det händer ALDRIG!!!
Skulle ALDRIG falla mig in att stå och sjunga!


Daniel & Mari hade kul på sin hörna..

Men jo, jag föreslog det, men det blev inte av *tuuuuur* hade haft ännu mer megaångest om jag gjort det.


Martin tänder på salta pinnar :)


Daniel Rickard Martin och Mari


Rickard & Mari har hemlisar :)
Nähä..



Han bjuder upp och tror han är med i Let´s Dance :)

Sen stötte jag på en arbetskamrat på Schlagerbar.. och av sånt får jag med ångest, tur att hon är lika lättsam som jag, för det var i den perioden då jag ville kyla ner mig och drack endast vatten.
Hehe...


Linda & jag.

Igår var själva Helvetesdagen!
Vaknade med mascaran nere vid kinderna låg på Martin & Mari´s golv på deras bäddmadrass. Huvudet dunkade, kroppen värkte och snoret i näsan hade torkat in så där äckligt ni vet.. så man inte kan andas alls.



Sikken galning hon är den där tjejen!

Svalde 2 alvedon och drack lite vatten, läste tidningar och pratade med Mari om världsliga ting.
Hämtade barnen vid 13 köpte med kinamat och pizza hem, Milton och jag åt Biff m bambu och de andra åt då pizza.


Mari luktar på Absinth, hur kan man bara dricka det?

Sen ville vi bara sova sova sova, men det går ju inte till så när man har 2 barn, fulla av energi som har sovit hela natten.
Hua, vi kom överens om att sova var sin timme, Daniel fick börja. Sen sov han över min timme med, då var jag inte så glad kan jag lova.
Men jag gick och lade mig tidigt.

Jag börjar sent idag så jag kan sova lite sen om jag vill innan jobb.

Kan nu lova på heder och samvete att det lär dröja ett tag innan jag häller
i mig alkohol igen, även om det verkligen var värt det, att vara bakis i två dagar.
Vi hade ju så kul!

Till ngt annat.
Vi har nu fått besked om att vi ska bli kontaktfamilj till en 10 årig flicka med sociala problem.
Vad det rör sig om går jag självklart inte in på, men vi tänkte börja med en eller två helger i månaden och det ska bli superkul.

Hoppas bara att det går bra och att hon kommer trivas hos oss!

Nu måste jag tvätta och städa, det var ett tag sedan det blev gjort.

**HUG**
s a n d i


6 Comments:

Blogger AnnaHanna said...

Hallu!
Låter som ni haft roligt - och tråkigt sedan :-)
Men det kan det vara värt som sagt, det blir ju inte så ofta.
Kram //Anna

8:25 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Ser ut som ni verkligen hade en helkväll gumman!
Och linnet var juh jättesnyggt!

Vill osså ut o parta snart känns d som juh när man ser såna här bilder :)
Dagen efter kan jag dock skippa ;)

Måste säga att jag beundrar er för ert engagemang att vara kontaktfamilj!

~*~ Kram Lindan ~*~

8:43 em  
Anonymous Anonym said...

Hej. Va skoj ni såg ut att ha. ;) Linnet var superfint juh. ;) Va kul att ni ska bli kontaktfamilj. Hoppas det kommer gå bra! Kram

11:10 em  
Blogger Suss said...

Hej tjej!

Jättefint linne, blev det det från ICHI? Ni ser ut att ha haft en riktig helkväll
och hur kul som helst! Så roligt, även om man kan skippa dagen efter...särskillt när de små vill göra saker och är så oigga som vanligt ;-)

Härligt att ni fick bli kontaktfamilj! Hon kommer nog att trivas hos er =)

Kram!

10:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandi:
Jo, jag har kryat på mig. Hade fullt upp hela veckan sen, tenta på fredag och födelsedagsbarn på lördagen :) Nu är Melker-bus också en stor kille.
Vad jobbigt ni har det med Mille. Hoppas att de kan reda ut honom ordentligt. Det är bara att ligga på och tjata. Han ska ju inte behöva må dåligt och inte ni heller för den delen.Det är ju inte klokt att sjukvården inte funkar bättre. Jag håller mina tummar för att det inte är diabetes han fått iaf.

Kul med partybilder :)
Jag känner igen på så väl i det du skriver om att planera kläder i flera veckor innan man ska ut. Vi ska ut på lördag, partybowling och sen ut på nåt kul ställe *längtar*.
Linnet du köpte var skitsnyggt!

Ha det bra Sandi.
Kram Jenny

10:44 fm  
Blogger mintid said...

Ni ser ju iallafall ut att haft kul :).
Tittar in till dig det är så roligt att läsa det du skriver. En fin sida tycker jag du har!

2:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home