fredag, februari 24, 2006

060224


Öronvax & nya Ikeamöbler..

Så.. då kan man kanske få till en normalt inlägg utan kalashysteri?

Idag har jag varit på vårdcentralen och fått mitt öra suget.
Jag har ju hört makalöst dåligt på vänster öra i ett helt år. Men upptäckte egentligen inte det verkliga problemet med hörseln förrän jag började jobba.
Det kanske rent av var lite mysigt att vara halvdöv här hemma bland 2 barn :)

Nu tycker jag de är vääääldigt högljudda hur som helst.
Får säga *schyyyyy* hela tiden..

Jag var "öronbarn" som liten och drar mig verkligen för att gå till örondoktorn :) Men eftersom mitt vax inte kommer ut av sig själv så är det tydligen nödvändigt.
Det var som cement och satt ända in på trumhinnan, så det var inte så konstigt att jag inte hörde ordentligt :)

Nu är det problemet avklarat.

Häromdagen var jag på Ikea igen *skäms faktiskt* det blev handlat ett soffbord, en tv-möbel och 2 Billybokhylla.
Så här ser det ut:








Idag var vi en sväng på Center Syd med, jag och barnen.

Vi hade bestämt o träffa Jennie & kidsen där, så blev det inte då de ej fick åka med bussen då där redan var 2 vagnar.

Vi hämtade hem Vickie på vägen körde och tvättade bilen och sen har de lekt med diverse kalaspresenter här hemma.



3 buskottar :)

Tjejerna och killen åt spaghetti m köttfärssås och jag och pappan satte i oss paj.



Tacopaj.


Rätt ska vara rätt. Timea ska vara med på en bild och då ska hon även ta en på mamman :)

Undrar just om det är mitt nya serum som gör att jag ser ut som en spegel i pannan :)


Vad jag köpte på Center Syd?
Jo, ett par jeans och en tröja till Timea och 2 tröjor till Milton.
Efter det fikade vi på Grafitti och handlade mat på Ica Maxi.

Ha en bra kväll, nu ska barnen i säng och sen är det Let´s Dance!
Hejja Victor och Carin!

**HUG**
s a n d i

6 Comments:

Blogger Suss said...

Din tacopaj ser helt sjukt god ut! Recept lämnas inne på min blog tack! =)

Nu börjar Let´s dance och Jeppe är och köper middag på MAX. Kan det bli bättre? Hihi..

Kram!

9:15 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Snyggt soffbord, sånt har vi i ek :)
Skoj m IKEA, har själv lite abstinens, har juh inte varit där sedan i söndags juh :S

Kram!

10:19 em  
Anonymous Anonym said...

Hej. Vi har ett likadant vardagsrumsbord, fast i ekfaner. :) Jag kollar oxå på Let´s Dance & hejjar oxå på Victor & Carin. :P Kram

11:02 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Den där pajen ser himla smarrig ut!! Kan man få receptet på den? :D

Ha en härlig lördagkväll!

Kram!!

4:33 em  
Blogger mintid said...

Hej! Hamnade här från en länk hos Mindi :) ... Mycket trevlig läsning, så jag återkommer säkert :)
Trevlig lördag!

7:44 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Tackar :D
Sla jag försöka mig på den i veckan!

*~*KRAM*~*

1:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home