torsdag, februari 23, 2006

060223 (kväll)

Kväll!

Så.. då har man avverkat en till jobbedag :) Jag hann inte riktigt skriva klart mitt förra inlägg, men och jag vill tacka för alla grattis Loppan fick bland era kommentarer! Det värmer.

Här har vi lite bilder till som jag inte heller hann med förra gången jag skrev.


Mea blåser ut ljusen.


Baguettätande pappa.


Millelille och en del av gästerna.

Jag har nu kämpat 40 minuter med att somna lillebroren, han tycker det är hemskt trevligt att kunna gå upp ur sängen femtioelva gånger. Och driva sin mamma till halvt vansinne.

Men nu sover han äntligen och Stora tjejen är hos Vickie och ska sova över där.
Saknar henne, men jag är ju ledig hela dagen imorgon så vi får ses då.

Nu har jag börjat min bantning, eller jag ska väl inte skriva bantning egentligen för det är inte vad jag håller på med, men jag ska helt klart fixa minst en promenad om dagen + äta nyttigare.

Ska jag till medelhavet i sommar tänker jag Inte se ut på detta viset :)
Det känns lite jobbigt nu i början, men har man bara kommit över värsta sötsuget så är det nemas problemas.

Mot sängen.
**HUG**
s a n d i

3 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Ja, visst e d farligt!
Man börjar nästan längta efter en till liten kotte... Men det blir nog inga fler. Jag kan tänka mig en till om typ 5 år, men Håkan är inte så med på den tanken *S*

PETAB är ett blomsterland i Rydebäck utanför Helsingborg. De har så gott som allt i växtväg + krukor och annat. Stor uteavdelning oxå... Vi brukar handla våra växter där. De håller!

Garderoben ja... det går framåt :D

Ni ser ut att ha haft en härlig födelsedag med stora 5 åringen :)

Pratade m Jennie igår och det var en massa kacklande på dem visst :D
Skoj m sleepovers!

Ni får fylla på med mer John Blund pulver i sängen till lillebroren låter det som... ;D

Nä, jobbet kallar, hoppas på en riktigt tidig dag idag!

Kramen!!

7:36 fm  
Blogger webmosterhelene said...

Grattis till stortjejen i efterskott!! Ser ut som om ni hade en underbar dag!!!

Kram
/Helene

10:22 fm  
Blogger AnnaHanna said...

Ojojdå, grattis i efterskott till Timea. Såg ut som det varit toppen att fylla år.
Ville bara kika förbi och önska trevlig helg (och läsa de senaste inläggen förstås också) så - trevlig helg!
Kram //Anna

10:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home