måndag, februari 27, 2006

060227




OJ, vad jag somnade igår.
20.00 när jag nattade Milton så slocknade jag själv så min sömn har nästan blivit 12 timmar i natt.
Inte dåligt.

Men jag har jobbat tidigt hela helgen så det är inte så konstigt att jag är vråltrött.


Ilove vita tulpaner!

Lillebror sover bättre i sin säg nu med. I natt struntade han i att ligga och knorra så jag fick gå upp, utan kom självmant till min säng.



Jag vabbar idag, med den lille. Han har haft feber hela helgen av och till, mår bättre, jag vill ändå han ska få vara hemma och vila upp sig rejält innan han skickas till dagis.

Lite bilder från igår..


Jag förlorade i Yatsyn mot min syster.
Timea hoppade av :)


Solen den gassade och gör så idag med!
Glömde tyvärr kameran på promenaden, men här ser ni hur soligt vi hade det :)


En mamma och en feberpojke :(

Notera gärna min dösnygga klämma i håret :)


Jag gjorde våfflor utan mjölk och alla åt...


å var glada :) Tom han med febern..




Sen var det hockey med stort H.
Vi gick ut då, inte många som gjorde oss sällskap :)
Men guld blev det tydligen..

Nu ska vi äta frukost och sen lämna stortjej på dagis.
**HUG**
s a n d i

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snyggt med vita tulpaner! =)

4:57 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home