söndag, februari 26, 2006

060226

Sol & Feber..

Vad sägs om en uppdatering?

Igår jobbade jag och sen for vi hela familjen till Center Syd på lite shopping, skulle egentligen kört till grisarna i Lödde Sandskog, men hua vad kallt det var.
På kvällen åt vi gott och slöade vid tv-apparaten.
Missade tyvärr Melodifestivalen då jag trodde det började klockan 20 :(

Idag är det helt klart bättre och skönare väder!
Den efterlängtade soOolen lyser.
Jag har jobbat färdigt för idag, tog det barnet jag jobbade med och gick på 1 timmes promenad.
Hämtade Linn efter jobbet och nu ska vi äta våfflor och spela Yatzy.

Nu tänkte vi egentligen köra till Karlslundsbadet idag. Men pappan vill titta på hockeyn och Milton har feber.
Spå det blir hemmamys istället. Och säkert en promenad till sen med barnen.

Nu går jag o spelar :)

**HUG**
s a n d i