tisdag, februari 28, 2006

060228

Laddning inför fest och Trellehollashopping..

Så är det sista datumen på denna månaden.
Jag har varit på ett äventyr i Malmö idag, ni som har mig på msn vet vad det är frågan om, mer än så skriver jag inte eftersom det är lite hemligt.

Kan kort o gott säga att det gick bra.
Tror jag..

Efter det körde jag och barnen och fixade en underskift på mina stödfamiljspapper.
Och en tur till Trelleborg.
Hamnade i en skoaffär, på Rum & Ram, Panduro (i Malmö) och på Mc Donalds.
Jag spenderade pengar på samtliga ställen *punkt*

Letar efter ett linne att ha på mig till på lördag.
Då är det fest hos Martin & Mari, fy fabian vad jag längtar efter att få festa till det.
Hoppas det blir lika roligt som vanligt.
Och att jag inte är så taggad att jag hamnar i en hörna där jag kan spy :) Tror aldrig det hänt iofs.

Milton är dålig i sin mage, riktigt dålig.
Han har inte fått i sig någon mjölk, utan det verkar vara som om han är allergisk mot något mer.
Typ ägg eller så?
Sketajobbigt!
Får väl ta oss till läkarn igen då detta nu hållt på i en vecka. Och man märker direkt att han går ner när han inte får behålla maten.
För äter det gör han gärna!

Glöm inte att jag blir jätteglad om ni visar ett litet stamp i kommentarsrutan.

Nu ska jag göra ett ryck.

**HUG**
s a n d i

1 Comments:

Blogger Suss said...

Hej tjej!
Kul att det gick bra idag! Jag håller på dej =)

Du är inte ensam om att älska vita tulpaner, de är de allra finaste tycker jag. Fast jag har en förkärlek till de rosa-vita med *ler*

Trist på lillkillen. Hoppas verkligen han bara råkat få i sej nåt olämpligt och att han inte är allergisk mot nåt mer =(
När ska ni dit till läkaren?

Låter som en trvlig shoppingdag!
Ni får säkert sketaroligt till helgen, själv ska jag jobba... Tist för min lediga helg blev så tråkig för jag var ju sjuker =(

Kram!!

11:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home