torsdag, februari 23, 2006

060223



Jag skulle vilja uppdatera här men känner mig så stressad.
Måste köra till jobb om en kvart.
Vi ser hur långt jag hinner då..


Dagen började alltså bra igår för snäckan. Paket och frukost på sängen.
Sen hämtade vi Vickie och körde till Burlövs Center där Timea tog hål i öronen.


Tyckte det gjorde lite ont denna gången :(

Sen blev det en sväng in på BR och vidare till Mc Donalds. Efter det stack vi inom Coop och köpte hem det sista inför kvällen.
Hem och göra tårtor.
De blev goda, speciellt Pinocchiotårtan!

Under tiden lekte barnen och busade.


Milton är ett ballongfreak!

Gick ut och hämtade posten och vad låg inte där om ett fint grattiskort från Vickiemyran och ett paket från Sötisarna i Skellefteå, Suss m fam!


Kortet..


Spännande med paket!


Det var en jättefin grön poncho, som Timea blev superglad för! Hon skulle tvunget ha den på sig idag..


Och en väldigt fin schal, den var lika uppskattad, men får verkligen inte komma med på dagis :)

Jag blev långt ifrån färdig med maten och hann knappt köra hem Vickie innan gästerna kom :)
När de stod i dörren hade jag inte ens hunnit duscha och än mindre lägga upp alla sakerna till baguettbuffén...
Kontrollfreaket har tabbat sig, haha..

Alla var gulliga och hjälpte till och snart åt vi så det sprutade ur öronen!
Det var jättegott alltihop!


Mamman, som nu inser att hon måste banta och TRÄNA!


Sång och tårta för snäckan.

Paketen hon fick igår innehöll:

* Presentkort på H&M
* Bratzspel
* Massor av kläder
* Barbie m häst och vagn
* Kitt med "Måla tröjor"
* Kitt med "Gjut i gips"
* Barbiedocka x 2
* Pärlor
* Yatzy
* Darttavla med sugproppspilar
* Puzzel
* Bratztillbehör

Lillebror gick inte heller han lottlös, han fick en Cowboyutstyrsel *fniss* och en bil.
Men nu hinner inte jag mer, jobbet kallar!

**HUG**
s a n d i

3 Comments:

Blogger Julia said...

Grattis i efterskott till stortjejen!! Jag ser att det var en väldigt fin födelsedag med mååånga paket. Hoppas du är piggare och inte jobbar ihjäl dig :)Själv fördriver jag min plugg-tid med att surfa runt och absolut inte läsa det jag ska *fniss*
//Julia

1:28 em  
Blogger Suss said...

Tårtan ser ju för god ut! Den måste jag göra till nästa kalas vi har, eller bara "för att" =)
Så roligt att hon gillade grejerna och att hon inte hade likadant sen innan. Det är ju lite svårt att veta du vet...

Nu väntar vi bara på våren och att få ha poncho med linne under så är allt perfekt =)

Kramis!

1:58 em  
Anonymous Anonym said...

Oh, va mkt skojiga presenter. :) Tufft med hål i öronen. ;)

12:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home