tisdag, mars 07, 2006

060307

Sjuk Flicka & Grisig Is!

Mhmmmm....
Min dotter är sjuk.

Hon har 39.1 i feber och är totalt utslagen.
Jag hann vara på mitt jobb i hela 10 minuter innan de ringde mig från dagis. Det var inga happy faces någonstans.
Vad gör man?

De ringer alltid mig oxå eftersom vi kan hitta ersättare, det är svårare för Daniel som har inbokat hela dagen då han jobbar som elektriker, de har inga vikarier att kalla in precis.

Det är tråkigt att vara hemma oxå, titta på film och prata i telefon blir det mest.
Surfade in på Expressen och läste denna gräsliga annonsen..



Alltså, fy fan vad äckligt! Jag ska INTE ha mera is när jag äter på hamburgerställena. Det hade väl inte blivit mer utemat över huvudtaget om de analyserat hamburgarna med..

Oj, nu kommer min moster..
Vad trevligt med lite hemhjälp, nu fick jag hängt lite tvätt :)
Och skalat lite potäter, hehe..

Nåja, mer då?
Milton var jättemammig när han kom hem och skulle bara vara hos mig heeela tiden.
Mosters PV skickade över lite bilder, en på min kusin när han var 1½ och både jag o min moster tycker där är lite likhet mellan honom och Mille. Men det tyckte inte Danne.
Här kan ni avgöra själv..



Johan 1½ år..

Anders skickade även över en hemsk bild på mammaSandi som barn, hehe, vad kan jag vara... 7-8 år här.


*Pinsamt*

Jag kan inte alls minnas fototillfället eller vem som tagit bilden och så. Själv tycker jag mig inte heller se någon direkt likhet med Timea, men där var jag och sambon oense.
Han tycker vi är jättelika.

Nu ska vi hålla kväll här.
Hej på ett tag!

**HUG**
s a n d i

1 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hihi vad skoj o se gamla foton :D
Lite likheter mellan dig o Mean kan man väl visst se tycker jag!

Tacopajen blev jättegod!
Fast jag skulle nig ha haft den inne lite längre för botten blev lite gojsig...
Men vet du... jag hittade inte min kavel så tokiga jag fick stå o banka och gnida ut den mellan bakplåtspapper med händerna... Aningen jobbigt *S*

Ska lägga in foto på den sen, kunde juh inte vara sämre jag än att fota jag med *ler*

Nu ska vi med hålla kväll så jag bloggar imorgon :D

Kramen!

8:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home