lördag, mars 11, 2006

060311

Mos & Godis..

Jag har verkligen fått de mest underbara jobbiga ungar man bara kan få :)
Efter att ha jobbat 7-12 i morse kommer jag hem till detta kaos, Timea har vägrat äta sen i tisdags och gick fortfarande i pyamas och Milton hade satt i sig 4 mackor på morgonen och vaknade med kudden i örat från middags vilan när jag steg innanför dörren.

Jag blev lite mos i ansiktet på jobb idag fick en riktig käftsmäll över hela ansiktet och har så ont på näsbenet.
Då är det extra härligt att komma hem till sin egen Familjen Kaos :)

Igår jobbade jag kväll och idag morgon då som sagt.
Timeas feber har pendlat från tisdag till torsdag men är fortfarande hängig.
När jag kommit hem idag for jag och barnen och handlade allt till kalaset som äger rum imorgon, de blir 9 ungar med Milton.

Så nu ska jag ner och kika på melodifestivalen, ingen jag hejjar på eller så. Måste stoppa lite godis i magen med.
Ha en fin kväll!

**HUG**

s a n d i

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Trist med sjuka familjen. Hoppas att den där smällen du fick var en engångsföreteelse, vet hur j ont dte kan göra...

11:09 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

AJ! Det lät inge bra :(

Hoppas att du får en bättre dag idag!

Kramen!

11:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home