fredag, juni 09, 2006

060609

29 & Ångest..

Jag kan inte direkt säga att jag är ångestfri en dag som denna. Har inte värsta åldersnojjan utan tycker det är mer obehagligt att tiden går så fort, men det har jag ju utvärderat tidigare här i bloggen så jag ska inte gå på och tjata mer om det.
Jag är glad och lycklig så länge vi får vara friska!

Helt frisk är jag då inte direkt.
Firade min födelsedagsmorgon med att gå till VC och få penicillin för min bihålsinflammation.
Så nu ska väl äntligen trycket i hjärnan släppa efter 2 veckors dunkande.
Har aldrig haft problem med bihålorna tidigare, (det hör kanske, hemska tanke, åldern till) och eftersom man inte gärna springer till Dr för minsta lilla snor så har det nu blivit så här långdraget.

Igår var vi på Studentfest hos min kusin Johan. Man blev minsann litta rund under tofflorna. Men drack bara lite vitt vin, en Baileys och en drink som bartenderkusinen Lotta blandade sprit med citron och socker, antagligen för att det skulle gå rakt ut i blodet på mig :D

Jaja, telefonen går varm här hemma och jag ska nu sätta igång med tvätt och lite städ, sen blir det en tur till Ikea och Ica för att handla mat till på lördag.
Kommer bjuda på tacopaj med tårta till efterrätt.
Har redan blivit underförstådd med att TV´n kommer vara påslagen från klockan 18.00.

Här nedan kommer fortsättningen på lite bilder med söta barn, från Miltons födelsedag i Folkets Park..


De gick alla o höll sött i varandras händer men precis när man ska fota så vill Milton på andra äventyr.


2 glada pojkar i en kopp :)


2 glada tjejer på en motorcykel :)
Louise - jag ska förstora denna bilden till Tilde, så visa den inte för henne, tycker de var så fina här!


Tintinen ;)


Milton har fullt upp med att kolla i den fina boken han fick av Tintin & Tilde i present.


Tilde hoppar..


Mea väntar - tradigt :)


Viktiga hemlisar har man..


När Milton kom hem väntade den bästa presenten på hela jordklotet. Enligt honom. En stor traktor med tillhörande släp.
Gud så kul det är att se sina barn bli så glada för något.

Timea är med glad för den och slåss gärna om att få köra, hon passade på att gå upp 07.00 morgonen därpå för att köra runt lite på traktorn i vardagsrummet *suck*
Hon har klart och tydligt deklarerat för oss att hon är hemskt avundsjuk på sin lillebror.
Hon som fick en kåldocka för 300:- häromdagen och massa presenter själv för ett halvår sedan..
Jaja, ju mer de får desto mer vill de ha, det har jag lärt mig.

Nu ska jag ta tag i livet.
Kram
Sandi

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad är det för dag....trallalalala.....jo det är Sandras dag...trallalalala.......hon fyller år idag...trallalalal...hurra, hurra, hurrrrrraaaaaa....... *GRATTIS*.

Vilka kanonfina bilder från vår dag :-) Helsöta :-)

Nä nu får jag ta barnen innan dom slår ihjäl varandra (dom är verkligen heljobbiga idag *suck*)

Kramar i massor till en ung brutta (som inte alls är så gammal som hon tror) ;-)

1:54 em  
Anonymous Anonym said...

Martin å mari gratulerar, martin och mari gratulerar Vi gratulerar våran Sandra i dag med massor av kramar å pussar lalalala lala

Grattis vännen hoppas du får en bra dag...psss du ser inte ut en dag över 20 ;)

2:19 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis på födelsedagen Sandra.

4:07 em  
Blogger Kottemor said...

GRATTIS IGEN GUMMAN!!!
Eller host,pinglan el ngt!;)
Mmmm,jag kan inte alls tänka mig att jag också fyller 30 nästa år,det är faktiskt skitgammalt!
*asg*
Men man är ju så gammal som man gör sig säger söta mor min som är 60 och fortfarande studsar på studsmattan här i trädgården med barnbarnen;)

Hoppas iaf du får en jättehärligt dag och framförallt att pencillinet verkar riktigt snabbt,hehe!
Och jo,nässpray gör att slemhinnorna sväller av,gör som Jennie och bli lite beroende av det nu ngr dagar,det har jag också varit nu en tid;)
Men det visste du säkert redan:)

Många många kramar!

4:37 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Grattis snäckan!

Hoppas att penicillinet verkar himlans fort nu så du blir bra igen!

Goa ungarna ser ut :)

Jag ska bli 29+ bara... tänkte stanna där ;)

KRAMEN!!!
Ses på måndag! :D

7:08 em  
Anonymous Anonym said...

Whohoooo!! GRATTIS på födelsedagen!!! Guuud så skönt för dig att vara på rätt sida 30-strecket! Jag är SÅÅÅÅ avis! ;-)

Fina bilder från Folkets Park!

Trevlig helg!

9:20 em  
Blogger Suss said...

Kikar in en snabbis..
Grattis vännen!

Kram!

10:16 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis på födelsedagen!

11:23 em  
Blogger Julia said...

Grattis på födelsedagen Sandi!!
//Julia

11:37 em  
Blogger Camilla said...

Kikade bara in för att säga Grattis och hoppas att du trots bihållerna fått dig en bra dag..

Kramis Camilla

1:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Tänkte bara säga hej då jag vart inne & läst. :) Fina foton. :)

6:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home