måndag, maj 22, 2006

060522

Slutbloggat!



Så, nu är det färdigbloggat för min del.
Igår hade jag 57! besökare och inte en enda kommentar att man varit här. Jo, 1 från Suss. Tack!

Själv känner jag mig faktiskt lite som en inkräktare när jag hälsar på i någon annans blogg och liv.
Därför brukar jag, om det inte blir oväntat krig eller nåt - lämna ett litet hej-jag-har-varit-här som kommentar.

Det finns ju även de som inte vet hur man ger en kommentar..

Då ska ni få de instruktionerna nu.
1. Under inläggen finns texten Comments som man kan klicka på.
2. Klicka på texten och en ny liten ruta kommer upp. Som ser ut så här:

Leave your comment

Choose an identity - Blogger - Other - Anonymous
- Vilket menas att om man har en egen blogg så klickar man i Blogger, vill man bara att ens namn ska stå med så tar man Other, man får gärna vara Anonym med.

Username - Om man har en blogg fyller man i detta

Password - Om man har en blogg fyller man i detta.

Name

Your web page


All of these fields are optional.

Lycka till om ni skulle få för er att läsa mer blogg av mig.

Det lutar nu åt att flytta min blogg till en med lösen, jag ska omedelbart kolla upp detta.
För även om jag inte skriver några hemligheter här så är detta ändå mitt liv och 57 stycken på en dag ska inte bara kunna gå in och ta del av det utan att kunna ge något tillbaka.

Det är nog ganska uppenbart (hoppas jag) att jag inte fiskar efter kommentarer, jag vill bara veta vem som är här, (även om jag ser de flesta i mitt mail som jag får på natten) och att man ska känna att man bör låta bloggens mamma veta att man hälsat på genom ett Hej.

Haj å ha de brau.
Sandi

36 Comments:

Blogger mintid said...

Hoppas du skaffar lösen så vi som trivs hos dig får fortsätta följa dina dagar :). Trist när det blir som det blir. Jag har inlagt så jag får mail om vilka som varit på min blog o det är oftast dom gamla vanliga ;o). Kram kram

10:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej !!

Här har du en snokare till!! *fniss*

Jag är nämligen expert på att läsa och inte skriva...*sorry*

Men det får väl bli ändring på det!

Kram!

*jenny*

12:11 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hejsan!
Jag försöker skriva så ofta jag kan, men ibland(som nu) är jag inne på jobb och då blir det bara en snabbis och då hinner jag ibland inte :( *f.låt*
Men ska tänka på att lämna en kråka i boken snäckan!
Hur gör man för att få såna majl?
Jag får bara majl om nån skrivit i min bok...

Kramen om!
Vill gärna fortsätta läsa din blogga, men jag vet hur du känner dig!

2:01 em  
Anonymous Anonym said...

Hejsan
Brukar vara här och läsa hos dig. Intressant att läsa om vad andra med barn i samma ålder hittar på.

2:56 em  
Blogger Kottemor said...

Tjingeling,inne efter en jobbehelg med sparsamt bloggande;)
Trist med lillkillen:(

Ja detta är inte bloggens varmaste period,håller helt m dig gums;)

Men skriver en rad så du vet att jag varit här o läst idag igen;)

massa massa kramar

3:06 em  
Anonymous Anonym said...

jag har oxå varit här o snokat *sorry glömde av gästisen*
kramis

Therese

4:07 em  
Blogger Suss said...

Hallå Sandibell!

Inte sluta blogga! Skffa en med lösen och ge mej lösenordet ;-)

Ja, jag försöker skriva en rad när jag kikar in hos dej, eller hos alla faktiskt just av den enkla anledningen som du själv beskriver så bra. Jag vill veta vem som varit inne hos mej och är inte ute efter mer än ett enkelt "hej, jag vart inne" typ...

Fortsätta jobba kanske?

Kram!

4:15 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandi,

Trist att du ger upp bloggandet, men jag kan ändå förstå dig. Jag är här nästan varje dag men skriver nästan aldrig nåt. Men jag tror att du vet att jag är här ändå. :-)

6:17 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Är inne igen o kollar från hemmet denna gången... Gör Tacogratängen och tänkte kolla om du skrivit ner hur länge den ska vara inne i ungen :)

Kramen!
Hör av dig om den 1:e :D

7:30 em  
Blogger Julia said...

Hej hopp!
Oj vad det rasade in kommentarer *ler* Tänkte bara titta in och kolla läget, gör ju det ibland ;) Vi hade iaf en underbar semester på Kreta och ja, det blev en Absolut Raspberry. Ska bara få tillfälle att prova den. Jag tänkte blanda med Sprite och mosade hallon.
Blev det nån bebiskusin?
//Julia

8:09 em  
Blogger Suss said...

Kikar in igen för att se om du har styrt upp detta med bloggen ;-)
Jösses vad kommentarer du fått nu idag! Men fortfarande saknar ett 20-tal va?

Kram!

11:12 em  
Anonymous Anonym said...

Heeeeeeeeej snäckisen!

Nu tittar jag in! Tyvärr är jag dock inte skyldig eftersom jag i stort sett alltid lämnar meddelande när jag tittar in här! Trist att folk inte bara kan lämna en liten kråka iallafall!!
Hoppas allt är bättre med Millekillen!

Nä nu är det dagis som gäller!

Kraaaaaaaaaaaaaamar å hej :-)

8:21 fm  
Blogger webmosterhelene said...

Hallå där!
Oj då, det var ett tag sen jag var här... Trist att du tänker sluta blogga... Tyvärr är det väl så att man alltid kommer ha hemliga besökare, mig gör det inte så mkt :) Jag skriver inga hemligheter och förhoppningsvis är det inte bara nyfikna människor som är inne, utan dom som faktiskt bryr sig om mig :) Men jag förstår din tanke, det är inte så skoj att de aldrig skriver nåt.

Hoppas iaf att du kommer hitta inspirationen att blogga igen, för det är guld värt för dina kottar när dom blir större :)

Kram på dig, vännen!
/H

9:15 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej min vän

Lovar att bli bättre :)

Kram

10:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandi!
Ville bara säga tt jag kikat in.
Trist om du slutar med din blogg.

Ha det bra!
Kram Jenny

12:44 em  
Blogger Kottemor said...

Amen fy så mkt tråkigare dagen blev utan dina bloginlägg gumman!!:)
Det är vill jag ej vänja mig vid;)
Hoppas du har orken att skriva igen ngn annan dag...

massa massa kramar iaf!

4:53 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Inne o slår en kikare ;)
Jag ringer o bokar nu!

Kramen!

5:27 em  
Blogger Mindi said...

Jag är i alla fall helt oskyldig då jag varit datorlös i över en vecka... ;) Tsss...

Jag brukar försöka lämna kommenterarer när jag läser någons blogg men jag ska erkänna att det blir inte ALLA gånger... ja typ som det kan bli med mail i en mailinglista du vet. Man läser, nickar, tycker, ler, skrattar och gråter men det är inte var gång man svarar. ;)

Kram kram
M I N D I

5:40 em  
Anonymous Anonym said...

hej.
Kikar in till dig.
Härliga bilder på din tjej när hon är lite tandlös *S*

8:24 em  
Blogger Kottemor said...

jaa joo...men det är så jag KOMMER att köra när jag ska köra upp!
Jag menar,jag kuggade ju på uppskrivningen första gången också så det är liksom bara garanterat... suck
hahahaa
men snaaaaart,lyckas jag så kan jag SJÄLV kör m kottarna till Folkets Park när vi har dejt gums!
hihi

kraaaaaaaamar

9:50 em  
Anonymous Anonym said...

Hej vännen! Hehe, nu får du visst kommentarer när du skrev så! ;) Jag har varit inne o kikat lite då o då sen du skickade den här länken häromdan. O jag tycker det e skoj att läsa. =)
Hoppas du haft en bra dag! Kram Madde

10:55 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandra! Brukar skriva nåt rätt ofta då jag vart här, men ibland slarvar jag. *s* Hoppas allt är bra. Kramar

12:38 fm  
Blogger Suss said...

Nä Sandi! Nu är det slut-tjurat! ;-)
igång och skriv igen! Säger som Ila, det blev så mycket tristare nu och jag vill inte vänja mej vid det här slutbloggandet.

Dags att natta mej,
Kram!

1:09 fm  
Blogger webmosterhelene said...

Håller med de andra tjejerna, kom igen nu, Sandi! Du får avsluta varje inlägg med nåt i stil med "Du lämnar väl ett avtryck innan du går!"

Kram
/H

9:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej heeeeej!

Nu tittar jag in här igen! Har kallat på messenger men du sitter nog inte vid datorn nu! Har varit på glykosbelastning idag och det gick inte så jättebra. har inga bra värden så nu ska det skickas remiss och jag ska undersökas mm *suck*. Barnmorskan trodde det kunde vara så att det legat latent sen innan och det är därför jag brukar gå upp så mycket i vikt + att Tintin var så stor! Sååå....fortsättning följer *dubbelsuck*

Vi får höras sen angående Lördag ;-)

Kraaaaaaaaamar

2:46 em  
Blogger Jenny said...

Tjena! Jag e har alltid o fluktar nar jag e vid en dator! Va e detta med losen?

6:46 em  
Anonymous Anonym said...

Bara inne & kikar om det va nåt nytt, men näe. :) Kram

11:36 em  
Anonymous Anonym said...

Hej hej
Kikar in bara. Ha en trevlig helg.

10:52 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej hej!
Jag har läst lite :-)
Trevlig helg!

6:39 em  
Blogger Suss said...

Hallooooo!

Nu är jag less på "Slutbloggat". Kikar in med jämna mellanrum och kollar efter update men du envisas ;-)

Kram!

9:37 em  
Blogger Emelie said...

Så trist att du funderar på att sluta blogga.
Du som skriver så bra.
Jag brukar försöka skriva en rad om jag hinner när jag är in för jag vet att jag själv uppskattar när andra gör det hos mig.
Man vill ju ha lite respons från dem som vart in och läst. Men jag har också många besökare och få kommentarer. Fast jag skriver mest för min egen skull för att ha kvar och kunna se tillbaka på.
Men visst är det skoj om andra ycker det är roligt att ta del av vad man gör, tycker, tänker osv.
Jag tycker din blogg är en av de bästa så hoppas du tar nya tag.
Kram Jeanette

1:00 fm  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Tjenixen!
Kollar in och ser om du tagit ditt förnuft till fånga och börjat blogga igen ;D
Miss it!

Kramis!

10:49 fm  
Blogger Julia said...

Hej hej igen!
Tycker att du ska komma tillbaka!! Du får ta bort besöksräknaren så det inte stör dig längre.
//Julia

11:32 fm  
Blogger Suss said...

Kikar in igen =)

5:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hej tjejen... Kikar in här en sväng... Har väl inte så mycket att skriva.=) Hoppas du känner dig bättre snart. Sååå fin bilden är på dig och barnen... Kram Marita!!

10:59 em  
Anonymous Anonym said...

Hej hopp!
Ny snygg banner högst upp ser jag :)

Kram Jenny

11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home