tisdag, maj 30, 2006

060530

Vinröda kommentarer!

Alltså, hallå och herregud vad ni varit flitiga och kommentera när ni varit här, såå glad blir jag och känner för att blogga mera bara därför :)
Det var många av er som skrev som jag vill svara, läs!
Jag är vinröd!

Julia ...
Å vad roligt att du är tillbaka! - Tack!
Trist att du har blivit sjuk bara... inge skoj alls. - Nä, det är inget kul, det går aldrig över heller..
Men vilken söt liten kusin!! Blir du inte lite sugen ;) - Jo, hon är fin, men sugen det är jag inte alls.
Nog känns det bra lagomt med två?! - Jättelagom!!
Nu har jag lagt upp lite bilder från vår semester på Kreta.
Titta gärna in :) - Ja, det måste jag absolut göra! Nyfiken!!
Ha det!//Julia

Jennie ...
Isch va trist att du är sjukis! - Jaaa, de e synd om mi :(
Hoppas du blir bättre snart! Hur jobbar du imorrn?
Tänkte komma o lämna nyklar och hämta väskan :D -Det har vi ju fixat :) Ha nu en riktigt skön semester, håll er undan regnet och sola lite för mig med!
Kramen om!/J

Vrickan ...
Hej!
Visst blir man less när ingen kommenterar... - Jo, det är lite delade meningar där, för främst skriver man blogg för sin egen del ju, och sina barn. Men jag tycker som jag skrivit innan, att om man inte kan lämna ett fotspår så behöver man inte heller ta del av mitt liv och min blogg.
Har precis samma problem, å du verkar ha samma problem som jag? - Inte längre verkar det som.. Skrev oxå häromdagen att nu, nu jävlar (ursäkta ordvalet)äre slut.
Men det äääär så svårt att sluta. Eller? :D
Även om jag skrev det av andra anledningar, mer privata än bristen på kommentarer. :)
Nä, säger som (numera fotograf-) Suss sa till mig..
Keep on Blogging! - Blogga kommer jag göra, men vi får se om det blir aktuellt med en flytt till låsbar blogg.

Fia ...
Häj! :-) - Haj :)
Tänkte bara berätta att jag varit här och läst idag. - Najs!
Roligt att bloggen återuppstått! :-) - Tackar!

Anna Stenman ...
Halloj Sandi! -Heej, vad kul o ha dig här!!
Undrar just om vi har drabbats av samma elaka virus. -Usch kan det vara så? Jobbigt o vara sjuk, jag mår fortfarande inte helt bra :(
Jag blev också kanon förkyld i torsdags, verkar ändå har fått den lindrigare varianten av oss båda.
Har inte haft så mycket feber men väl ont i bihålorna.
Kramen Anna

Lindan ...
Grattis på dig med!! - Tack!
Har nyss kommit hem och landat efter en minst sagt hektisk helg... Puh :D
Hur är det med dig nu? - Mycket huvudvärk och snor.. fortfarande :(
Hoppas att det är mkt bättre och att du laddar inför torsdagen ;) - Inget kan stoppa mig från den kvällen ändå :)
Gissa vad jag fick av mannen i mors dag present...
Pärlor och en halsbandsbok hihi... :D - Åh, vad kul, var boken från Panduro? Vet du? Jag vet en jag vill köpa därifrån.
Är jag totalt skadad nu llr?! - Japp ;o)
Mmm det lät dock mkt härligt med ett fotbad oxå...!! - Jo, det var det..
Vilken himla söt liten Ella!! -mmm
Mmm lite sugen blir man juh minsann, men njaeee lagom är bäst ;) - Inte sugen, så jag håller med Du, det är ju nu man håller på att få tillbaka sitt liv litegranna, ja jag är ego. Men jag älskar mina barn högst i världen ändå! :)
Kramen!

Thessans said...
Va roligt att få något riktigt fint till sig själv. - Ja..
Det blir många fotbad ;) - När man får tid så.. :)
Roligt att läsa om er. - Tack!
Therese

webmosterhelene ...
Hallå där vännen! - Hallå ja :)
Tur jag kikade in idag :)
Du har ju skrivit *hurra* *fniss*
Sååå söt hon är, lilla Ella!!! De är verkligen små mirakel! - Absolut!
Oj, har du oxå varit krasslig, precis som jag :(
Hela helgen har gått åt till att vara sur, tvär och sjuk :(
Trist! -Ahh, det är såå trist, vi behöver helt klart sommar o sol nu!
Kram och krya på dig!/H

mintid ...
Härligt att se dig igen! - Tack!
Tackar för morots kakan :). - Vassego, den är skapligt god :D
Jag har med varit dunderförkyld i en vecka. - Men gud så mycket det går nu, vad många som är krassliga, krya på dig du med!!
Var hemma från jobbet o allt.
Det var inte kul... :(
Vi får krya på oss!
Kram

Madde ...
Åh vilken söt liten bebis! - Jaa :)
Nästan så man blir lite sugen själv ju! ;)
Hehe, nä väntar nog lite till! =) - Ja tills mannen är klar, sen är det dax ;D
O den morotskakan, var det den du hade med hos Maria? - Ja, det var den jag hade med mig, har även bakat den på jobb, men jag tror SN och jag åt upp hela hahaha.. Tyvärr tog jag lite för mycket honung i den till festen, men bara smaka av innan så du tycker det är ok.
Den var riktigt mumsig den ju, så jag får nog skriva upp receptet o prova baka en här hemma! =)
Ha det bra!
Kram Madde

Louise ...
Hej stumpan!! - Hej!
Hoppas allt är bättre med dig och hela familjen! - Det är inget vidare tyvärr :(
Trist att ni skulle bli dåliga just i Lördags :-( - Ja, riktigt tråkigt, det är ju inte var dag det vankas överraskning med middag ute osv :)
Eftersom vi redan fixat barnvakt tog vi tillfälle i akt och gick på bio (tar alla chansen man får du vet ;-) ). - Det gjorde ni rätt i, hoppas vi kan hitta en ny datum snart.
Vi hade dock något svårt att samsas över vad vi skulle se men till slut blev det MI 3!!
Action, action!! - Var den bra? Hoppas det kommer in lite fler nyheter på bio snart, det finns ju ingenting nu.
Hahaha....kul att se våra barn in action. Helvilda!! - Ja, som vanligt :D
Hur har du annars det i veckan?
Om du är ledig kanske vi kunde träffas? - Fredag, kan ni då?
Måste se till att göra morotskakan en gång till....hahaha....nu när jag kopplat att ostkrämen också ska på....hahaha..... *skäms något*. - Hihi, det var ju kanske inte så solklart för en annan blondie, hihi..
Nä nu ska jag ut med Molly och sen ska ungarna hämtas ;-) - Slut på friden mao
Kraaaaaaaaamar

ilasprivatespace ...
Heeeeeeeeeeej gums! - Heeej!
Har saknat dig här ute i blogvärlden;) - Tack!
Attans osis med din förkylning,hoppas du kryar på dig riktigt snart! - Det hoppas vi!
Nej nu vill ha ha sommar o slippa allt detta jäkla skit m sjukdommar, båda mina kottar o jag e lite halvkrassliga,vi ska ju baaaaaaaaada o sooooola nu!!
Suck, man ger snart upp! Nejdå, snart kommer solen och värmen, och då tar du dina kottar i bilen och kör hit o badar i poolen :)
Tjuuusig bild uppe på sidan!:) - Tack!
Bara inne o kikar,dags o städa igen inför nästa kalas! - Lycka till!
massa kramar!/ilisen

Camilla ...
Hej Sandi!! - Hej!
Kikade in en sväng för att se vad ni haft för er sedan sist..
Jättefin bild på dig och ungarna du skaffat som topbild.. - Tack, kul o förnya lite ibland.
Sköt om dig och ta hand om familjen.. - Detsamma!
Kramis Camilla

Pussar o kramar till er alla!
Sandi

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lämnar en liten kladd efter mig. Ha en bra dag.

4:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hejhej,

Nu är jag här igen och läser! Ville bara säga det. :-)

Och eller hur??? Jag visste inte heller att det kunde bli så varmt i badtunnan! Jösses alltså! Det riktigt rök om vattnet och om killarna också när de steg opp! Coolers!

Hoppas att du snart kryar på dig.

7:46 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Tjena!

Ja, det är från panduro, "halsbandsboken" heter den... Bra med inspiration och annat. Du får gärna låna den och titta i om du vill!
Varit inne en runda idag igeeeeeeeeen.... Schhh... :S Blir knäpp på mig själv... Kollar alltid innan jag går in vem som står i kassan hahahaha så de inte var där förra gången jag var inne med...
Fick faktiskt en beställning på ett halsband av en på jobb idag... Tokigt! Men skoj!


Och du... Om ni känner för det är ni hjärtligt välkomna på kalas här på måndag när Cappen fyller år!

KRAMEN!!

9:20 em  
Anonymous Anonym said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

2:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home