fredag, maj 19, 2006

060519

Godisfabrik & Igångsättning..



Idag har varit en rolig dag.
På förmiddagen var jag hemma med barnen och tog det lugnt, Timea är bra i sin hals nu igen.
Vid 13 tog vi och körde till Louise, Tilde & Tintin i Vellinge för att leka lite.
Det är så bra när vi ses alla har nån, jag har Louise, Timea har Tilde, de leker så fint tillsammans.
Milton har ju Tintin, fast de har inte brytt sig om varandra speciellt mycket än.
Små barn är ju sådär "brevid" varandra.
Men ett roligt möte som Louise fick vara med om idag (varför missade jag det?)
- Var jag på dass Louise?

Mille gick förbi köket där Tintin satt kvar och fikade..
Så här lät det tydligen:

Milton:Hej!
Tintin: Hej!
Milton: Hejdå!
Tintin: Hälsa!

Haha, det är sååå underbart med de små grynen!

Jag har även hunnit med lite shopping då.
Mitt vaga löfte om att inte handla innan lönen är här nästa vecka, sprack redan idag.
Det blev 2 söta fågelskrämmor på Vellingeblomman en vindmölla + pärlor på Saker o Sånt.
Skulle ju egentligen in på Godisfabriken med, men ahh, vilken tur att de hann stänga innan jag hann dit :)
Nu ikväll har vi varit o handlat lite mat inför helgen.

Imorgon kommer Martin å Mari, det är alltis lika trevligt att ses!

Svägerskan (Petra) skulle bli igångsatt idag så förhoppningsvis är hon och Mange 2 barnsföräldrar till morgondagen!
Håller mina tummar så de blånar :)

Jag tog 2 fina bilder på min älskade Pärla idag.




Min fina, söta, älskade dotter.
Jag vet inte vad jag hade gjort utan mina barn! Faktiskt..


Barnen pratar med sin pappa i mobil.


BusTimea..


I gengäld ska Timea ta bild på sin mamma, jag gör bilden så liten jag kan, och försöker dölja... vad f-n är det för mörkt under ögonen?? Wahhh...

Nu ska jag hur som helst sova så jag orkar jobba imorgon, kvart över 6 ringer klockan.
Blähh..

Kram & Sov Sött Cybervänner!

3 Comments:

Blogger Suss said...

Kikar in och läser.
Söte Mean, vad snygg hon är i håret nu! Hälsa henne det =)

Kram!

9:01 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, vilka fina foton på er allihop. :)

12:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

9:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home