söndag, juni 11, 2006

060611

Klädbutiker & Solsemester!

Så var kalasen över för denna gång, Äntligen!
Nästa år när jag fyller *huga* 30! så har vi i familjen bestämt fira det ensamma utomlands.
Vi har ett litet kalas för Mille den 7:e o sen åker vi den 8:e. Så får det bli!

Skönt, för det var hemskt stressigt med all maten som skulle göras, serveras, och plockas undan.
Inga bilder blev det, fanns ingen tid till det. Kanske min moster tog några, om du har Maria, kan du väl skicka till mig?


Jaha, här fick jag en. Milton blåser ut sina 2 skruvljus på Sverigetårtan :D

Tack för alla fina presenter till både mig och Milton, mitt öga har nog aldrig skådat maken till fordon, där fick han så han teg :)
Jag blev hemskt glad för alla presenter och presentkort i diverse klädbutiker och ska inhandla lite nytt till vi ska åka på solsemester.

Idag har jag jobbat och sen när jag kom hem kl 12 så slet jag på bikinin och sprang ut i trädgården och solade. Det fläktade lagom här hemma. Slumrade nog till och med till lite ;o)
Barnen hade fullt upp med vattenlek + sandlåda + studsmatta.

Jag är glad över min kamera på sommaren, den tar väldigt fina sommarbilder.
Men kan ändå inte släppa tanken på en digital systemkamera, jag måste nog ändå bara ha en!


Timea gungar med Piggelinen i högsta hugg :)


Milton badar traktorn ;)

Sen det här med matchen mellan Sverige - Trinidad Tobago, hur pinsamt är det inte, sen säger jag inte mer!

Får bjuda på ett gott skratt som jag tyckte var lite lagom hysteriskt igår..
1. Jag var på systembolaget skulle handla öl till matchen.
2. Jag har kört ifrån mitt körkort som låg i ett par jeans i tvättmaskinen.
3. Givetvis frågar hon i kassan ALLA framför om de har leg.

Min tur!
Jag: Dueee.. jag vet inte om du hade tänkt fråga om mitt leg, men jag fyllde 29 igår och har kört ifrån mitt körkort.
(Bara här osar det bimbo om mig hahaha)
Kasörskan: Näee, jag hade inte tänk fråga dig. *Tittar granskande*
Jag: Nähä, för man vet ju aldrig ;)
Kassörskan: Så du hade bästa dagen på året igår?
Jag: Nä, nu räknar jag bakåt och tänker sluta fira!

Hihi, den bjuder jag på!
Men ja mer än så här har jag inte att berätta på en seg och varm dag som denna.

Kram
Sandi

7 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Är inne och kikar en runda :)

Uuuuunderbara sol! Hoppas att den stannar länge!!

Ses imorgon!
KRAMEN!

5:32 em  
Blogger Suss said...

Hallå!
Ni överlevde firandet i helgen? Hihi, det brukar vara stressigt för de som kallas "mamma" i hemmet..
Smart drag att åka utomlands nästa år!
Superfin klänning har hon också! Det är ju den från Gina, visst? Jag älskar min och skulle lätt kunna ha den varje dag om inte folk skulle tro att jag var totalt galen isånnafall ;-)

Nu är det nog dag att blogga för mej med. Jag har inte varit vid datorn på hela helgen. *wow*

Kramen!

10:26 em  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS i efterskott Sandisen och lille Mille!
Attan att jag missade det...jag tänkte på er för någon vecka sedan..visste ju att ni fyller vid den här tiden...sen rann det ut i sanden! *skäms*

Joodå..vi har det bara bra..och var ju i era trakter förra helgen som du såg. Denna helg har även den varit fullspeckad av studentfirande och annat. Hoppas tiden går snabbt tills det bli semester!

Du förresten..tyckte bilderna på Mea o Mille blev kanonfina...jag tycker du sak förstora de i färg! Jättefina!

Ha det så bra gumman! Kramar från Camilla

10:55 em  
Anonymous Anonym said...

Fina foton, som alltid. :) Härligt med soool. :)

12:11 fm  
Blogger webmosterhelene said...

Kikar in och säger Grattis i efterskott!!! Ni verkar ha det bra i värmen!

Kram
/Helene

12:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Hejsan hej och tack för en supermysig pärlkväll :-)
Alltid lika kul att träffas!
Hamnade här och var tvungen att kolla vilken klänning du menade. Såååå fin!! Och halsbandet passar perfekt till den!
Nä nu ska jag lägga mig *gäsp*.
Vi hörs å kram å sånt!!

12:29 fm  
Blogger Emelie said...

Grattis i efterskott till er båda!
Superfin klänning

Kram!

1:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home