tisdag, juni 13, 2006

060612

Lång dag..

Vaknade halv 5 imorse av att vädrets omställning satt spår i Miltons luftrör. Han hade jättesvårt att andas och kräkte lite slem men när jag väl fick i honom Bricanylen så mådde han genast lite bättre.
Låg kvar o slumrade i sängen till kl 5.30, upp o duscha, lämna barn på dagis och vidare på jobb.
Det gick bra för Mille på dagis och hade inga problem där med andningen.

Efter jobb var vi 5 pärltjejer i Hököpinge och pärlade. I 4 timmar satt vi mycket koncentrerade på våra halsband mm.
KUL!
Tack för ikväll Linda, Jennie Marita & Louise!

Hoppas vi ses snart igen vid våra pärlburkar :D

Nu är klockan snart midnatt o jag måste sova.
Men först en historia :)
Linda, du kan fortsätta läsa, det är ingen skräckis, haha!


Det var en gång en liten gubbe som skulle gå till frissan.
Han hade bara 3 hårstrån.
När han kom fram frågade frisören hur han ville ha det.
Då sa den lille gubben:
- Jag kan ta sidobena.
Nästa gång han kom hade han bara 2 hårstrån kvar.
Då frågade frisören hur vill du ha det?
Då sa den lilla gubben:
- Jag kan ta mittbena.
Nästa gång han kom till frissan hade han bara 1 hårstrå kvar.
Då frågade frissan:
- Hur vill du ha det? Då sa den lilla gubben:
- Ä rufsa till det bara.

Fniss & Godnatt!
Sandibell

7 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hahaha söt historia ;)
Och jag lovar att jag satt med ett öga i backspegeln hela vägen hem och hade rätt bra gång från garaget till dörren ;) hahahaha jag HATAR skräckhistorier!

TACK så jättemkt för igår, var sååå mysigt!
Ska bli skoj att ge Liv halsbandet idag!
Så snygga småtjejjerna kommer vara!

Och helt klart pärlkväll hemma hos mig snart!
Vi kollr upp en tid så vi kan fixa med våra nya pärlor :D

Snart jobb, ska jobba till 18 idag :( men ska inte klaga, är ute hela dagarna juh!

KRAMEN!!

7:13 fm  
Blogger Kottemor said...

Hahahahhaa,ni är för goa,tur att jag slapp skräckisarna men attans att jag missar pärlorna!!:)
Jag har ej tid o råd så länge jag håller på med det där sablans körkortet,såå trist juh!

Ni verkar ha haft jättemysigt iaf,ska bli skoj o se era halsband!!:)

Massa kramar

9:01 fm  
Blogger Julia said...

Hej hej! Kikar in!
//Julia

1:13 em  
Anonymous Anonym said...

Tänkte bara säga hej. :)

1:17 em  
Anonymous Anonym said...

lämnar en kladd

2:06 em  
Blogger Suss said...

Millevännen =(
Hoppas det ordant till sej och han slipper vara sjuker!
Krya på sej-kram till honom från oss!

Kram!

5:13 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis i efterskott både till dig och till Mille-killen. Tänk så stora de har blivit alla redan. Liten fyllde i måndags och jag har precis som du väldigt svårt att acceptera att han börjar bli stor. :)

Superfina bilder som vanligt. Tror inte du kan misslyckas med en bild. Så är det bara. :)

Hoppas Mille snart är frisk igen och att du också mår bättre.

Kram Kram

9:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home