fredag, juni 16, 2006

060616

Underbara FestTarm :)



Jag börjar se ljuset i tunneln.
Givetvis syftar jag på semestern som snaaart är här.
6 välförtjänta veckor ska jag vara leeedig! Med start i mitten av juli och hela augusti.

Vi har mer eller mindre bestämt oss för att åka till Rhodos den 20/8 och hur underbart det ska bli kan ni nog bara föreställa er. Fast jag kommer sakna barnen något otroligt.
Tur de är i trygga händer :o)

Tänk att JAG (& Mari & Daniel & Martin såklart) ska få möjligheten att leva loppan här en vecka!


Gör som Rhodosborna - välj östkusten. Klimatet och stränderna ger dig en riktigt bra semester!
Tips! Bo på familjeparadiset Sunwing Kalithea.


De flesta Rhodosborna väljer östkusten när de ska tillbringa dagen på stranden.
Här ligger några av öns bästa stränder, med ett vatten som är betydligt lugnare än på västkusten.


Östkusten är rik på små, natursköna vikar som är en njutning att upptäcka för vilken sol- och badfantast som helst.



UNDERBART, jag är nästan avundsjuk på mig själv! :o)

Idag har det ryckt i danstarmen, jag måste snart ut och dansa!
Denna söndagen är den sista jag jobbar på 9 veckor så sen kan inte det stoppa mig i alla fall, nån som vill med?
Ni kan anmäla er under comments :)

Har haft ledig dag idag, den var välbehövlig eftersom jag var på jobb i 11½ timme igår.
Hade sovmorgon och solat lite i trädgården, rensat poolen, samt lite shopping på Nova i Lund.
Hittade ett par jeansknickers en tröja och några linnen.

Imorgon ska vi med ha sovmorgon *håller tummarna för det* sen kör vi till Malmö och slingar mitt hår och kanske klipper det lite med.
Efter det är det kalas hos lillkusinen, Moa fyller 2 år idag.

Daniel är på fiske denna helgen så vi har pappledigt :) Och på söndag jobbar jag igen.

Har även enats med mig själv om att nu ska en tatuering bli av. Jag har ingen och är lite rädd för smärtan eftersom jag inte är så jätteförtjust i nålar.
Men jag vet vad jag ska ha och var!

Mer än så har jag inte att rapportera.

Jag vill fortfarande att ni lämnar en kråka efter ni varit här. Tack!

Kram & Gonatt
Sandi

12 Comments:

Blogger Suss said...

Uppdaterat, så trevligt =)

Smärtan med tatuering behöver du inte oroa dej över om du inte ska göra den på ett allt för känsligt ställe.
Innan jag tatuerade mej, när jag var 18, hade jag föreställningar om hur jag skulle svimma eller börja grina eller så. Inget av det skedde och det enda som gjorde lite ont var när han torkade på det ytatureade området för att ta bort överflödig färg (?) eller nåt. Absolut hanterbart, men sitta ner vill man ju gärna ändå ;-)

Jag är också avis på dej! Grekland är ju bara hur härligt som helst!

Förresten, vet du att det inte går att klicka på dina bilder du lägger in? Det blir ERROR... =)

Kram o gonatt!
/S.

12:40 fm  
Anonymous Anonym said...

Go kväll tjejen...
Låter riktigt härligt med en utlands semster. Det är man väl värd ibland. Ha en super bra helg du... Kram Marita!!!

1:24 fm  
Anonymous Anonym said...

Åhhh....va avvis man kan vara på dej då! Vill också iväg utomlands!!! Såg helmysigt ut!

Jag vill också tatuera mig....hihihi. Sa när jag var 15 år att om jag fortfarande ville det när jag är 18 så skulle jag göra det. Sen har det inte blivit av! Men jag tänkte snart också ta tag i det! Vet också ungefär vad jag vill ha och var! (kan berätta det för dig sen!).

Nä nu är det frukostdags på schemat ;-)

Puss å kram

8:55 fm  
Anonymous Anonym said...

Kram Kram :)

11:13 fm  
Blogger Mindi said...

Det är inte illa att kunna vara avundsjuk på sig själv... ;)
Vad underbart med Rhodos! Blir säkert kanon!!!

Du får gärna berätta det där med filtret... ;)

Kram kram

11:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Ahola....

Asså de ställer verkar vara kanon, vi måste bestämma oss snart :)

du, jag, 30grader varmt och en kall paraplydrink!!!! kan det bli annat än nice?!

pussislipuss nu ska vi se film

9:46 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hejsan!
Blir lite avis där minsann på utlandssemestern :)
Ser helt underbart ut!!

Hur ont det gör beror mkt på vart du ska tatuera dig... I svanken där jag har min gjorde det ont. Men det var juh direkt på ryggradskotorna där. Men på andra ställen gör det mkt mindre ont säger de vise ;)
Snyggt är det iallafall :D

KRAMEN!!!
Och du... jag hänger gärna med o partar lite ;D

11:28 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, vad bilderna från Rhodos såg härliga ut! Jag blir lite smått sotis. Jag jobbar tillochmed onsdag och är sedan ledig fram till den 14 aug. Det ska bli härligt! Ha en härlig semester!

10:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Go´morron!
Har kikat in hos dig lite.
Bilderna från Rhodos såg ju bara för härliga ut.
Vi åker till Mallis i slutet på juli med hela familjen *längtar*

Kram Jenny

10:55 fm  
Anonymous Anonym said...

JÖSSES så skönt med S E X veckor semester!!! I sträck! Lyllo!

Rhodos ser ljuvligt ut!

12:12 em  
Blogger Suss said...

Letar uppdatering =)

Kram!

7:48 em  
Blogger mintid said...

Oj vad mysigt!
Där har jag varit för massor av årsedan..typ 22 eller så.

Kramis

9:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home