tisdag, juni 20, 2006

060619

StrandSandi & Bikini!

Idag har vi varit på stranden, jag och barnen.
Min vän Louise hade säkert varit mycket stolt över mig om hon vetat. Eftersom jag varken är förtjust i folksamlingar eller klä av mig till bikini så är inte stranden min favoritplats precis. (Med undantag för utomlands)



Men kan man tänka sig att Barsebäcks strand passade mig som fisken i vattnet!
Bara äldre eller barnfamiljer.
Jag behövde inte oroa mig en endaste sekund över hur jag såg ut i min bikini, ingen alls brydde sig! :D



Timea undrade om det var första gången hon var på en strand *mamma skäms* men hon har varit på stranden, Ribban i Malmö, en hel del som både bebis och ettåring.
Hon trivdes som fisken i vattnet idag och skötte sig fint själv, badade och gick och handlade glass.



För Milton var det premiär, han tyckte det var sådär. Lillebror var trött och tjurig när vi kom dit. Lekte fint i sanden men ville inte alls bada.
Sen somnade han i min famn och fick ligga i vagnen ett tag.


Innan han slockna..



Egentligen är det inte synd om mina barn eftersom de har precis lika roligt hemma (om inte bättre) vid poolen som på stranden, men såklart ska vi åka dit fler gånger.



Det får nog bli Barsebäck då med, Lomma Beach är jag inte alls redo för :)


Insmorda söttroll.




Pressa pressa ;)

Jodå, så vi har haft en annorlunda dag idag. Barnen blev efter strandbesöket lämnade på dagis kl 15 eftersom jag började 16. Så de var där och lekte 2 timmar innan deras pappa kom och hämtade dem.

Och nu ska jag sova. Ledig imorgon!
Kram o Godnatt!
Sandi

Lämna gärna en fläck i Comments!

7 Comments:

Blogger Kottemor said...

ojojoj,så härligt det såg ut!!:)
hojta till nästa gång ni ska iväg så kan vi pressa bilringar ihop!
hihihi

som jag sa till min svåger häromveckan,som ej ville åka till stranden för han fått mage... kolla er omkring,alla andra e ju likadana...
det är ju lite obligatoriskt att ha lite mage och att vara på stranden när man har småkottar.
själv stör jag mig enormt på att jag har rumpan i knävecken el nått,men asch,jag kan sitta på den på stranden:D

massa kramar snäckan!!

11:10 fm  
Blogger Suss said...

Hallooooo!

Härliga dagar på standen och i poolen =)
Här är dte inte lika fint väder idag som det varit ett tag nu, men fortfarande varmt. Sådär så man väntar åska eller så..

Helt underbart foto på Mean när hon är i halvbild med ena sandiga armen mot kameran!

Och du, fisken såg hur god ut som helst!

Kramen!

11:20 fm  
Blogger Mindi said...

Jag som trodde vi skulle få se sandi her self in bikini. ;)
Vilka jätte fina kort. Ser verkligen sååå fint ut... annars tycker ju en annan att Barsebäck låter lite läskigt. ;)
Kortet på Timea bakifrån där hon står och tittar ut över vattnet ( havet?) är jätte fint. Vilka söa bikitrosor. Var har du hittat de?

Kram kram

2:47 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandisen!
Jättefina bilder som vanligt...och jag förundras varje gång jag kommer hit att Mean blivit så himla stor! Tror bara hon var 2 år när vi lärde känna varandra va?
Förstår ju inte riktigt vad du skulle ha att skämmas över i bikini......och du har väl sett MIG i bikini!!! Jag skiter fullständigt i att jag ser ut som jag gör...solar och badar ändå!
Ni har så mysigt med pool o allt....har lust att åka och besöka er varenda ggn vi är därneråt *men lustigt nog brukar vi pricka in så vi är i Skåne just på Means födelsedag...då ni har fullt upp ändå!*

Du...vad hade du för god röra/sås till fiskkotletterna? Det såg så jättegott ut.
Röka fisk är verkligen kanongott...vi hade tidigare en liten ABU-rök som man laddade med sågspån.....skitgott med rökta aborrar!
Du...dina semesterplaner är verkligen härliga...men, men...jag gillade inte Rhodos något vidare om jag ska vara ärlig...steniga stränder *aj*
Om ni ska ni ha barnen med er så rekommenderar jag Alcudia på Mallorca varmt. Hotellet Alcudia Garden är toppen för barnfamiljer!
Själva åker vi till Cypern den 3 juli....men Porto de Alcudia är ändå alltid bäst! *leeer*

Kramar från Camilla

10:30 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hejsan hoppsan!

Ohhh vad avis jag blir när jag ser era härliga strandbilder!!
Vill inte alls jobba 3 veckor till efter denna :(
Håkan och kottarna går juh på sommarlov på fredag! VILL OXÅ!!

Men men... det kommer juh :D

Barsebäcks strand är toppen!
Där brukar vi med bada... Kvällsdopp där är supermysigt!

Idag är det utvärdering hela dagen så ikväll kommer min hjärna vara totalt stoppad :S

Ha det super!
KRAMEN!!

7:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Vilka fina foton på barnen.

9:06 em  
Anonymous Anonym said...

Härliga badkort! Hoppas nu att sommaen förstår att den ska fortsätta...

6:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home