måndag, september 19, 2005


Jag är ganska uttråkad, D somnade i soffan 20.52, barnen sover givetvis och det är skönt i o f s, men jag har inget o göra.

Visst är jag trött och skulle kunna gå och lägga mig men jag måste ju vänta tills efter nyheterna så jag får reda på om min favvis i Idol har gått vidare.

Vem som är min favvis?
Jonah, såklart, men även Cindy från kvällens program, de sopar ju mattan med övriga deltagare ;)

Bara en liten parantes; jag höll på o köra över en katt på väg till ÖF, typ det var 2 millimeter ifrån att han hade blivit pannkaka.
Och det hade iNTE varit mitt fel!

Har lärt mig nu att ibland, fastän man är försiktig och koncentrerad bilförare med huvudet på skaft så kanman bränna på en katt. Man lär sig tydligen nåt varje dag :D

Nå, jag kan ju gå o lägga mig o läsa katalogen jag fått om alla produkterna, jag HATAR att läsa om det inte är för nöjes skull, och det är det faktiskt inte i detta fallet.

Sov gott vänner, om det är nån som kikar in!

Kram S


3 Comments:

Blogger Suss said...

Kikar in och säger gonatt!
jag håller också på Jonah, han är superbra ju! Dessutom mycket lik min lillebror Jonathan. Jag ska visa kort så får du se =)

Kram på sej!

12:29 fm  
Blogger Mindi said...

Jag hade samma favvisar som dig!!!!!!!! :)

Uhäää.. vilken tur att du inte körde på katten! Det är min mardröm att köra på något djur... vad gör man då?????? Jag är även livrädd att våra katter ( eller något barn i området förståss!!!!) ska bli påkörda för folk kör som tokar i backen här utanför oss. :-/

Kraaaaaaaam

12:48 fm  
Blogger Jenny said...

Ah så du kollar oxå idol! Du, hon där Cindy gick på samma utvecklingscenter som mig så jag kan nästan skryta med att jag känner henne :o)

1:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home