onsdag, mars 15, 2006

060315

Flexibel & Snorig..

Jag är sjuk.
På min lediga dag =(

Och just idag när Katta & Marie skulle komma *gråta*
Har ont i magen och i huvudet.
Problem med astman och snoret i näsan, sovit ca 3 timmar i natt och började känna mig dålig redan igår, men allt blir lite bättre av alvedon i kroppen.

Jag är ganska flexibel nästa vecka och kan ses alla kvällar utom onsdagen.

Kan ni nån av de dagarna, Katta & Marie?

Fick denna med mailen av Daniels syster, och kände ganska väl igen mig.
















Varför ska man vara så komplicerad ibland? :)

Får väl ta och försöka ge mig in i duschen så vi kan åka till VC sen.
**HUG**
s a n d i

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej hej!!

Din stackare! Sjuk på din lediga dag :-( Slänger i väg massor av krya på dig kramar så du snart blir bra igen!!

Kraaaaaaaaaaaaaam

2:54 em  
Blogger Mindi said...

Krya på dig!!!!!

Paella... har du missat det? ;) Det är spaniens nationalrätt. Hur ska jag förlklara det.... Man kan blanda i en hel massa gott i paella somman gör i en stpr gryta med ris och saffran förståss. Så gott.

Kram från mig

6:03 em  
Blogger Suss said...

Krya på dej vännen!

Kram!

11:42 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Tassar runt här lite granna :)

Hur har det gått m Mille o Mean?
Fått några svar?

Den där serien var juh rätt klockren *S* Tyvärr...... :S

Hoppas allt e på topp!

Kraaaaaaam!

9:23 em  
Blogger webmosterhelene said...

Hehehe, den serien var för himla rolig!!!
Kram

1:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home