fredag, april 21, 2006

060421

Tv-spel & Tråkig Tristess..

Jag fortsätter väl mina meninglösa uppdateringar :)

Igår hände inget mer än jobb och idag har jag städat bilen och ska försöka hinna ta något tag här hemma oxå innan jag kör.
Vill hinna till Hököpinge och handla lite pärlor innan jag börjar 16, jobbar natt.
Imorgon slutar jag 10 och sen ska jag handla med god frukost hem till mina älsklingar, äta, vila och sen fara in till Malmö med Jennie, Louise och våra tjejer för att se Ice Age 2.

Ohh, jag måste ju komma ihåg o ringa frissan med, det börjar bråda med nya slingor kan jag säga.

På söndag jobbar jag.
På måndag är jag ledig, det blir även pärlkväll här hemma, ska bli så mysigt o få sitta och pyssla med er tjejer!

- Mindi, det är detta tv-spelet Timea har. Det är både inlärning och bana.

Man köper det på BR leksaker och det finns olika spel. Mean har "Lilla
sjöjungfrun" och "Nalle Puh" Hon tycker det är toppen kul förståss :)

Och hur jag ska lura honom nästa år, har jag inte svarat på, men precis som du gjorde med bilen detta året :)
Fast jag tar andra kändisar.

Vad händer mer?
Jo.. nästa lördag ska jag ut och svänga på de lurviga, det ska bli fantastiskt roligt.
Äta mat, dricka och dansa hör ju till mina absoluta favoritsysselsättningar ;D

Sen har jag lite till att se fram emot, den 13:e ska vi hem till en arbetskamrat och det lär bli livat om jag känner töserna på jobb rätt :)
Tjohej..

Hur jag mår?
Jo, sådär faktiskt, jag tycker stundtals livet leker och mår jättebra, men emellanåt mår jag riktigt skit, just nu, denna sekund tycker jag inget alls är roligt. Men jag vet att det går över.
Jag behöver bara höra en bra låt eller så.

Ha en trevlig helg, alla ni som inte övergivit denna trista blogg!
Kram Sandi

8 Comments:

Blogger Suss said...

Kollar till dej innan läggdags, jag överger dej aldrig =)

Kul med lite glitter och glam helgerna framöver för dej!
Vi ska faktiskt på fest imorrn och det ska bli riktigt kul! Numera är det ju kul att fixa sej innan och handla lite nytt att ha på sej, förut gick det mer på rutin tycker jag. Fast då var man ju ut varje helg med, hihi ;-)

Nu ska jag lägga mej är det tänkt.
Några extra kramar till dej idag!

/S

12:21 fm  
Anonymous Anonym said...

Tittar in och säger hej! Förstår inget vad du menar med trist?! Jag har fått tillbaka min dator och håller på att installera allt smått och gott på den. Tar verkligen massor av tid... Men det är skönt att ha den tillbaka :)

5:58 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Tjenixen!
Läget m daj idag då?

Jag har varit i pärldjungeln idag och kom knappt ut därifrån.. Hahaha
Stod och valde och plockade och hängde tillbaka och plockade osv i tre kvart-en timme innan jag bestämde mig!
han i kassan började nog undra var jag rymt ifrån.... :S

Det ska bli jätteskoj!

Hoppas att allt e bra!
Lääääängtar tills på lördag!
Och nu vet jag änstligen vad jag ska ha på mig!
Måste bara hitta ett par pjucks att sätta fötterna i oxå...
Vad ska du ha på dig?

Oj vad långt... Jaja :D

KRAMEN!

6:43 em  
Blogger mintid said...

Visst är det så att ibland har man inget att berätta...men även det "oviktiga" kan vara roligt att läsa :)
Kram

3:35 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! Kikar in lite har länkat från min till din nu :). Det där Tv spelet verkar vara kanon *ler*

Ha det gott !

Krams

7:35 em  
Blogger Suss said...

Kikar in för en uppdatering =)
Jag vet nu också när jag har semester så vi får styra upp det här nu.

Ha en bra dag vännen!

Kram!

11:28 fm  
Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

10:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

10:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home