torsdag, mars 30, 2006

060330

Myror & Cerruti..

Jaha, för att sluta upp där jag skrev sist...



Doris och Knäckebröderna var bra och underhållande. Timea var riktigt laddad och dansade och sjöng med.
Värre var det med lillebroren, han kunde verkligen inte hålla myrorna i byxorna i schack.
Jag fick jaga honom en bra stund innan de började, och när de väl satte igång så diggade han, men attans vad pestig den grabben är.

Min fd chef satte sig med sin pojke hos mig och Louise, och när Milton fattat att hon hade både dricka och mat i väskan, så skulle ju han ha det såklart.
Han hällde ut halva flaskan med vatten på golvet men det var det lilla *s*

Resultatet av beteendet:
Han får inte följa med på barnkonsert förrän han är torr barkom öronen, BÅDA ÖRONEN!

Sen har det inte hänt så mycket mer än att jag jobbat.
Imorgon är jag ledig och då får jag packa lite kläder som vi ska ha med på båten.

Igår fick jag ett paket av sambon, har varit lite nere på sistone, utan att egentligen veta varför. Tror bara jag längtar efter att få lite vår.
Men i alla fall, Daniel hade varit inom parfymeriet och köpt Cerrutis 50 ml parfym med tillhörande Shower och Bodylotion.

Men tyvärr tyckte jag doften var lite för kryddig för mig så jag lämnar tillbaka och köper denna istället!


Gucci "Envy Me"

Min vän Mari, hon har denna, och tänk..
Nu slipper jag stjäla på mig den varje gång (eller de få gånger) vi är ut på dans :D
Den luktar så fantastiskt gott, frisk blommig och lätt.

Men jaja, jag kanske ska ge mig nu.
Kommer inte uppdatera mer här nu förrän vi är hemma, så då önskar vi oss trevlig resa och en härlig helg ;)
Återkommer på söndag med Oslobilder.

**HUG**
s a n d i

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den parfymen skulle jag vilja lukta på, den du ska byta till alltså. ;) Kram & Gonatt!

11:04 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Inne o kollar innan jobb...
Ha en superhärlig helg i Oslo och koppla av o ha det riktigt skönt på båten!

Kramen!! :D

7:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej vännen

Kul med parfymen, håller med den är riktigt god. Vi kanske ska hålla för oss själva vad vår vän Micke säger om parfymen eller? :)

Hoppas ni får välbehövd vila på resan så hörs vi när ni kommer hem!

Kram Mari

1:58 em  
Anonymous Anonym said...

Vad mysigt med en doftig present :) Jag hoppas att lillemannen blir lite lugnare, men vis av erfarenhet lär du tyvärr få vänta... ;)

8:15 em  
Blogger Julia said...

Hej hej, kikar in. Trevlig resa!!
//Julia

9:34 em  
Blogger Mindi said...

Vilken gullig sambo!!!!!

Ha en skön helg!

Kram kram

6:45 em  
Blogger Suss said...

Kikar in för att se om det fanns en uppdatering på er lyxhelg =)

Kram!

9:28 em  
Blogger Emelie said...

Hoppas ni haft en trevlig o skön resa
Vilken gullig kille du har som köpte present för att pigga upp dig lite.
Kram Jeanette

11:18 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej hej !!

Idag var det någon på BF som frågade efter er nya hemsida. Dom tror nog att Amanda och Timea fortfarande går på samma dagis..

Googlade mig i alla fall hit och sen var jag bara tvungen att kolla in dina bilder från Lucian, mina blev inte bra.. och så fick jag se att du fick med en bild av Amanda.. lite bortkommen men dock hon.. *ler* Har du några bra bilder får du gärna maila dom till mig.

Den som fråga efter din nya sida är Marie från Svedala.. hennes sida är www.babyfriends.nu/medlem/SyskonenB. Hon har även skaffat en riktig hemsida men jag kan inte den adressen och den är under uppbyggnad.

Så, hur trivs Timea och Milton på sitt nya dagis. Bra hoppas jag. Amanda trivs mkt bättre nu sedan nya barn från hennes gamla avdelning börjat hos henne. Jag var lite orolig för henne när Timea slutade för det var den enda hon hade någon sort relation till, eller ja.. relation och relation, hon visste i alla fall vem hon var och Timea fick henne att känna sig trygg. Timea var den enda hon pratade om när hon kom hem, och hon skulle ha håret som Timea.. gulligt när dom härmas.. *ler*

Här är det förkylt som tusan.. Inget skoj alls. Vi har klarat oss förvånansvärt bra hela hösten och vintern dock, så det är bara att krya på sig och ta nya tag.

Vi har fått kattungar förresten.. Bilder finns av dom på Amandas sida..

Hmmm.. man skulle inte skriva en uppsats va ??..
Bäst att sluta nu.. *s*

Ha det bra så ses vi säkert en dag i trakterna..

..:: Kramar, Anna o Amanda ::..

3:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home