fredag, april 07, 2006

060407

Sandlåda & Köpcentra..

Oj, vad lustigt det kändes när jag skrev dagens datum som Title.
Men det beror på att det är Miltons födelsesiffror som kastats runt lite, han är ju född 040607 :)

Idag gick lämningen mycket bra, barnen och fröknarna var ute i trädgården när Milton kom lite i 11.
Han gick genast och satte sig i sandlådan för att gräva lite, puss på mamma och hejdå.
Inget skrik eller gråt, såå skönt.

Vi kom överens om att det är bättre jag kommer med honom lite tidigare när de är ute..
Annars har jag hunnit med lite shopping, en tröja och 2 byxor TILL MIG SJÄLV! Kan man tänka sig att jag kan handla till mig själv och ingen annan när jag går i ett köpcentra?
Det gick bra i alla fall.

Det blev ett par bruna shorts, eller knickers från Vero Moda. Och ett par svarta highwater från samma ställe.
En randig tröja från H&M och en svart bikiniöverdel, underdelen får jag leta vidare efter för jag såg inte klok ut.

- Ja, jag provade i provrum! , jag gör inte om det :)
Jag har alltså stått i bikini i ett provrum med strålkastare. Det är himla tragiskt.
Vilket som kommer resultera i att vi bara måste köpa den där vibrationsplattan Daniel kommit hem och pratat om.
Jag vill verkligen ha den!

Nån som läser här som har erfarenhet av det?



Det är bara att inse att jag inte kommer ta mig tid och råd att köpa ett aerobic/spinning kort.
Jag behöver nog ha redskapet hemma och ju mer jag läser om VIBMAX desto mer övertygad blir jag att det är något för mig och Daniel.

Men men, sista rycket ska göras här nu och sen är det jobb. Slutar 21.45 ikväll för att börja 07.00 imorgonbitti.
Sen har jag lyckan att jobba 10-21.45 på söndag.
Så kan det gå.

Ha en najs helg ni andra i alla fall, jag kommer ju ha det på jobbet med, men utan mina barn :(

Kram Sandi

5 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Inne o slår en kik :)

Kram!

6:53 em  
Anonymous Anonym said...

Skönt att det gick bra på dagis! Skoj & shoppa. :P Kramar

3:00 em  
Anonymous Anonym said...

Provrum kan skrämma den tåligaste tror jag :) Den där plattan låter jättespännade. Var hittar man mer info om den? Superdyr förstås... Skönt att Milton trivs bättre på dagis.

6:14 em  
Blogger Mindi said...

Nå, jag väntar.... HUR ska du lura honom? ;))

Kram kram

6:39 em  
Blogger Mindi said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home