tisdag, mars 28, 2006

060328

Postis Per & Sjukhusbesök..

Åja, en liten uppdatering hinner jag allt med!

Natten på jobb har varit pest.. Ont i luftrören och har knappt sovit alls på hela natten.
Men jag tror kanske det är en vanesak, hoppas jag!
Att vi har dålig luft kan jag inte göra så mycket åt, det ÄR svårt och andas. :(

När jag kom hem kvart över 9, (det är rätt skön känsla och sluta sitt arbete för dagen kl 9 på morgonen :) fick jag börja med att städa...
HELA huset var upp och nervänt!
Hämtat barnen har jag hunnit med efter städningen, nu ligger Milton och sover middag.
Klockan 13 ska vi köra till sjukhuset i Lund för uppföljning av hans eventuella astma.

Annars idag händer en del roliga saker, efter sjukhusbesöket kör vi direkt till Trelleborg och träffar Louise och hennes knattar.
Äter middag på Mc Donalds, sen in till min favvisbutik Rum & Ram för att köpa på mig lite fler pärlor.
Efter det blir det "teater" eller vad man ska kalla det, uppträde kanske, med Doris & Knäckebröderna.

Avslutningsvis har jag tips på bra leksaker om du har barn i min ålder.
I fredags tog vi en tur inom Toys R Us.
Jag kan bara säga att det är livsafarligt *s* att gå in där med mina båda barn och pappan till dem.
Daniel blir själv som ett barn och det finns inte många gränser för vad sakerna får kosta. Så medan han rusar rundor för sig själv så får jag hålla 2 barn i schack i gångarna..


Men i alla fall, Timea valde det här, Peppa Pig med Greta Gris i spetsen, hela familjen med hus och möbler.

Timea leker jättemycket med det faktiskt och även Milton verkar tycka grisfamiljen är riktigt rolig :)





Milton valde Postman Pat, eller Postis Per som han heter på svenska. Jag är döduktig på att halka in och fasta i den löjliga sången..

Postis Per.. Vinkar glatt..
När han kör med bud med sin katt..
Lalalalalalaa... Lalalalaa..

Löjligt!
Men även Mille har varit väldigt förtjust i sin nya leksak, Postis Per och katten ska in och ut in och ut, öppna och stänga dörrarna :)


Mamman å Miltonen leker..

Nu måste jag ta tag i mitt hår, litta skum ska i, sen måste jag ringa sjukhuset för att fråga var jag ska gå, efter det är det bara att köra.
Den där mackan jag skulle hinna äta får bli en annan gång!

Ha en fin kväll!
Ni är så hemskt söta som lämnar en kommentar när vi varit här, tack!! Jag uppskattar det!

**HUG**
s a n d i

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skoj me leksaker! Tänk & vara barn nu hihiih. ;)

8:40 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Inne o kikar lite :)
KRAM!

3:29 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hejsan!
Sitter o tjötar lite med Jennien på MSN och hon sa att ni pratat om att vi skulle komma he mtill dig och pärla lite...
Låter jätteskoj och jag kommer gärna!

Kramen!

11:04 em  
Blogger Suss said...

Hallå!
Länge sen sist känns det som..?
Hoppas allt gick bra med uppföljningen.
Du, vi måste hooka upp på MSN och bestämma lite om i sommar va? Jag verkar kunna styra mitt schema lite hur jag vill förutom midsommarveckan och veckan efter. Annars är jag game =)
Först måste vi betsämma och resten av våra gäng ska få följa eller om det blir vi "bara".

Och, nu är min blog välbehövligt uppdaterad med efter en vecka *hrm*

Kramis!

11:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home