torsdag, maj 11, 2006

060511

Sitter här o velar..
Ska jag skriva eller inte - skriva eller inte - skriva eller inte - skriva - inte - skriva - inte - skriva - inte...
Nä, det blir Inte.
Är för trött!
Planterade 30 meter tujja häck till 23.30 igårkväll, alla som känner mig vet att jag sover nånstans mellan 21 och 22 i vanliga fall :)

Uppdaterar om mitt innehållsrika liv imorgon, börjar 16 och jobbar natt, så det hinns med mellan storstädningen jag ska ha.

Bästa Sandra Karlsson, gamle vän :) jag vet inte om du läser här, men jag trodde det var den 10 maj idag, men inser nu på trötta kvällskvisten att det är din stora 29 års dag idag.
GRATTIS!
Orkar inte ringa nu, så det får bli ett försenat grattis - som vanligt.
Det är ju inget att fira ändå - att vi är ett snäpp närmre kärring, hihi.. Eller hur!?

Kram Sandi

3 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Ameeeeeeeeeen!!
Jag som trodde det skulle vara en uppdatering här...
Behöver lite avkopplande läsning...
Sitter på jobb och skriver SIUP:er liksom.... ÖRK!

Men men :D

Kramen!!

5:28 em  
Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

2:00 em  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

9:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home