tisdag, april 25, 2006

060425

Tandfe & stressad mage..

Hej jag lever.. här hemma har det hänt lite roliga saker på sistone, som jag tänkte dela med mig.
Efter att ha jobbat ganska många dagar och natten mellan fredag och lördag så åkte jag, Timea, Jennie o Vickie in till stan och mötte upp Louise & Tilde.
En tur in på Panduro och sen lunch på Mc Donalds.


Sötaste Töserna..

Efter det gick vi på lekplats en stund, handlade godis och såg Ice Age, den var bra och rolig för både stor och liten tyckte vi.
Av mig får den * * * * * * * * stjärnor av 10 möjliga :)


En pungråtta :)



Vi fick en solig dag med en del blåst som inte hindrade tjejerna från att beundra kanalen.
Det var ett tag lite tveksamt om Vickie ville bada eller gå på Bio :)


Frosseri..

I förra veckan lekte flickorna här hemma några timmar, här frossar de i sig 4 stora pannkakor var med blåbärssylt, Gott :)

Höjdaren hittills var ju igår på pärlkvällen.
Alla kom, trots Daniels magbesvär ;)
Och för mig var det en rolig och värdefull tid då vi pysslade. Hoppas vi gör det snart igen!


Inte dåligt.. 2 av 6 som kan tänka sig titta in i kameran :)
Jennie, Linda, Louise, Mari, min stol, Marita *puss på er flickor*

Nu nyss, drog jag ut Timeas vänstra framtand och det blev en rejäl glugg. Den har varit lös ett bra tag och jag gissar på att det inte tar så lång tid innan den stora tanden kommer.
Nu har hon tappat 2 nere en uppe och har samtidigt 2 lösa till.
Tjena tandfena..


Stolt..

Imorgon ska jag till frissan efter jobb, slutar 20, det är tur man har en flexibel, snäll och ikke kvällstrött frisör :)
Och på lördag blir det fest med Ila, Linda & Jennie, förfest i Häljarp och sen tåget in till Malmö, där det ska dansas på Schlagerbar.

Men nu är det punkt.
Kram Sandi

7 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Tack!! för igår gumman!
Det var supermysigt och jag är totalt biten av pärlandet :D
Var på Harald Nyborg och köpte 8 tänger för 79:- (verkar ok)... och så klart inne på Panduro och köpte smyckesklämmor och lite pärlor, lås och annat smått o gott ;D

Stora tjejjan som tappat massa tänder! Fräckt :D
Cappes andra undertand är jättelös nu så den oxå nog oxå snart :D
Vicke vicke väck ;)

KrameN!!
Ses på lördag :D

8:37 em  
Blogger mintid said...

Min son har med en glugg där uppe och andra tanden är såååå lös... Den åker nog när som...
Vad kul med pysselkvällen ;O) Vilken härlig kvällssol!
Kram

10:11 em  
Anonymous Anonym said...

Heeeeeeeeeeeeeeej :-)

Inte hittat ett kassaskåp med en antik brudklänning i på sistone? Usch....jag och mina drömmar!!

Så söt hon är lilltjejen! Med glugg och allt! Kan tänka mig att hon är stolt nu :-) Stora damen!!

Ditt mail om ätautekvällen hamnade konstigt nog bland mina skräpmail så jag läste inte det förrän nu! Jag följer såklart gärna med :-)

Nä nu ska jag hämta busungarna! Vi hörs ikväll ;-)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaamar

12:24 em  
Anonymous Anonym said...

Mysigt ni verkar haft. :) Hihi, söt glugg på Mean. ;) Kram

12:33 em  
Blogger Suss said...

Halloooo!
Söta Meastruten =)
Visst var den helt ok "Ice Age 2"? Jag var och såg den med Elliot för två veckor sen var det nog (kanske jag berättade för dej? *vims*) och vi tyckte helt klart det var värt.
Hoppas på en trevlig hwlg för er och att frisörbesöket blev bra! Foton tack! ;-)
Jag har inte varit och klippt mej sen innan jul, så du kan ju förstå hur vidrig jag ser ut, hahahaaa! Allt är i en svans för jämnan, nu när det blivit så långt.

Jag är megatrött.
Kramkalas!

/S.

12:26 fm  
Blogger Camilla said...

Hej Sandi !!

Ååå vad kul ni ser ut att haft den med er pärlkväll, kul att så många kom fast Daniels magebesvär..

Vad stor Timea blivit, hon ser jättesöt ut med sin tandglugg..
Patricia har en glugg i nederkäken , hennes första..
Nu väntar hon spänt på att alla andra tänder ska ramla ut.

Ha nu en toppenhelg med valborg och ute gång..

Kramis och ta hand om dig..
*Camilla*

12:54 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandisen!
Mysigt ni haft det med pysslande och annat...och Timea är ju bara för go med sin glugg! :-)
Gissar att du nu är iväg för att lägga grunden till finfina danssteg så småningom. Önskar dig en riktigt trevlig Valborg...och skickar över en förhoppning om att huvudet känns som det ska imorgon bitti! ;-)
Kramar från Camilla

8:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home