lördag, maj 13, 2006

060513

Fest & Blähh.

This blog sucks!
Fan jag tycker inte det är roligt att skriva längre, vilket även syns i mailet man får över besökare. Det är några stammisar här, men inget mer.
Jag förstår att här är skittrist nu..

Sista tiden har jag mest slappat, stressat & jobbat om vartannat.
Ikväll ska jag och mina kollegor hem till en arbetskamrat i Höör, det ska bli så jäkla skoj.
Det enda orosmolnet jag ser på den klarblå himlen är att jag är inbeordrad på jobb imorgon 7-12.
Hur ska jag komma i tid?
För festas det ska det ikväll!

Har lite bilder i kameran över trädgården mest och de hade jag väl tänkt ladda över när jag pallar.. Blir kanske i eftermiddag eller nån annan gång.
Nu ska jag passa på och hänga tvätt och vila inför kvällen medan lille pojkbarnet sover middag.

Kram Sandi

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Livet går upp och ner, liksom bloggandet. Jag är nere i svackor mest hela tiden ;)

7:54 em  
Blogger webmosterhelene said...

Hallå där, vännen!!
Låter som om du har mycket att göra för tillfället. Låt du bloggandet vara tills inspiration och lust kommer tillbaka :) Jag gillar bloggandet, men jag bloggar ju både livet, foton och scrappingen, så det finns alltid nåt att fylla den med :)

Sköt om dig!
Kram
/Helene

12:37 fm  
Blogger mintid said...

Hej! Hur hade du det på festen o gick det bra att jobba!?
Kramkram

8:33 fm  
Blogger Suss said...

Jag är på samma nivå som dej med bloggandet, och det syns även på mina besökare..
Jag tycker iallafall om att läsa om det du skriver, intressant eller inte. Det har jag sagt förr =)

Gud, så duktig du var med häcken!! Du måste ha varit helt slut efter den planteringen, eller?
Det börjar vara dags att planera vår date i sommar. Hojta på mej på MSN när du är på nån dag vännen!

Kram!

11:59 fm  
Blogger Emelie said...

Jag är oxå inne i en sån där down period.
Är kanske inte in så ofta till er Bloggvänner men, tar en titt ibland och tycker det är skoj att höra hur livet går för er.
Blev jättenyfiken på ert trädgårdsprojekt.
Låter som ni kommer få jättefint, hoppas du visar lite foton senare.
Du plankan ala Sandi, såg bara sååå god ut.
Hoppas du hittar lusten att skriva snart.

Ha det bra vännen
Kram Jeanette

12:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home