måndag, juli 24, 2006

060724

Miltons Bravader!

För att ni inte ska tro att jag överdriver på något sätt så ska jag här samla dagens bravader från Milton.
Jag vill gärna veta om jag är överkänslig mot stök o jobbiga barn.

Barnet vaknar 05.30
Det är redan fullt ös, bajs i blöjan och vill äta 2 mackor.
Ren blöja och macka serveras.
Han leker ganska fint fram till kl 9.
Får upp lådan med mitt smink som han totalförstör med sina små händer.
Foundation på och i munnen.
En stund senare går han ner och river fram massa pärlor och häller ut det på golvet.
Jag inser att han är på sitt värsta humör idag och går upp och stänger fönsterna på ovanvåningen, eftersom jag vet att han klättrar upp i dem annars.
Ner och dammsuga upp pärlor.
Lilla mardrömsungen är då på ovanvåningen med sin storasyster.
Kommer ner och har smort in HELA kroppen med idominsalva!

Klockan är nu 12:17 och jag ska fortsätta dammsuga.
Uppdatering kan ni nog räkna med!

Nu är det kväll och dagen har flytet på i ungefär samma mönster.
En stackars långben fick finna sig i att bli dränkt i rengöringsmedel av pojken, sen tog han den i ena benet och spolade ner stackarn i toaletten.

Vi var på Center Syd några timmar och handlade lite presenter till Daniel som fyller år imorgon. Då var han lugn. Relativt lugn, ett par utbrott bara.

Nu är klockan 21 och monstret har precis somnat.
Är det förtidigt med ett besök på BUP?

Kram
Sandi

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsan

Det här känner jag igen. Min son är lika vild. Älskar att hitta på massor med bus. Får bara hoppas att det lugnar sig sen.

10:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Hmm Linus är inne i en klättra period. - Mamma ja e hä uppe nu! Hör man Linus ropa, man masar sig dit för att se vart han lyckats komma upp på nu... *suck* Kram på er!

10:24 em  
Anonymous Anonym said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

2:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home