onsdag, september 21, 2005


Känner mig lite låg.

Min sambos morfar dog igår. Daniel berättade det för mig när jag kom hem efter att ha jobbat kväll.
Det blev ett snabbt slut för Henry eftersom han hade ett bråck på pulsådern (tror jag det var)
Alltid jobbigt när någon nära går bort.
Men jag hoppas lite att Daniel vill åka till hemmet för att säga farväl till honom.
Henry var den snällaste av de snälla!

Annars har det inte hänt så rysligt mycket, jag jobbade som sagt igår, skönt, det var rena rama semestern.

Och Idol fick jag gluttat lite på från jobb, även mina favoriter (mest Måns då) gick vidare till final.

Känner inte alls för att skriva blog idag, så jag lägger ner verksamheten!
Milton vaknar nog snart och då ska vi gå ut i det regndisiga vädret.

Ta hand om er!

2 Comments:

Blogger Suss said...

Fy vad trist Sandi, jag beklagar sorgen =((

Visst är det härligt att jobba?! Som du sa -rena rama semestern!
Jag har varit och tränat ikväll och känner mej som en ny människa i kroppen. Imorrn kommer jag att ha ooont!

Några fler kramar än vanligt idag!
/S.

11:06 em  
Blogger ~Karin~ said...

Hej vännen!
Beklagar sorgen!!! :-(

många kramar /Karin

1:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home