torsdag, september 22, 2005

Lite gladare idag..




Idag har jag lekt och fikat med Milton, försökt att röja undan nu när han sovit middag.
Det är inte lönt att anstränga sig för mycket eftersom det blir stökigt så snart igen.

Jag har inget roligt att berätta idag heller. Känns som detta bara är en gnällblog.

Vill försöka skriva varje dag, men har man inget att rapportera så blir det lätt tradigt.

Milton ramlade baklänges igårkväll, och bet sig i tungan. Rejält alltså.
Det bara forsade blod och innan jag riktigt har fått grepp om situationen (när jag inte har sett när han slår sig) så kan jag få lite smått panik.

Hela munnen var full av blod och det slutade aldrig. Vi visste inte om det var tänderna som hade blivit skadade.

Men efter ett tag efter han fått saft så såg vi 2 riktigt djupa hack i tungan.
Det blev snart bra igen och redan idag ser det jättefint ut. Nästan helt läkt.

Så det tackar vi för!

Jag är jätte shoppingsugen och jag tror jag får dra med min gubbe ut på stan imorgon och handla lite.

Vi ska ju på fest på lördag (det ska blir skoj) men jag har inget direkt att ta på mig så det blir till att handla nytt!
Tänk om jag kunde hinna med och lägga mig en stnd i solariet ikväll oxå.

Gud så härligt!


Ska ju på ett TW party ikväll, fast jag får inte tag i min gruppledare så jag vet inte hur det blir.

Sen har vi detta med postgången..


Jag får mina grannars post, och det behöver inte ens vara mina grannars utan de som bor längre iväg på gatan, (vår gata är flera km lång) är nu riktigt trött på detta.
För nu visar det sig att de skickat en bok från Miltons bokklubb och den har iNTE kommit fram till oss.
Så alltså sitter nån annan med boken och jag sitter här med en påminnelsefaktura.

Antar att det är dax att låta hornen växa ut?

Nä.. nu ska jag hämta det stora barnet från dagis, posta brev, handla mjölk sen ska jag till glasmästaren och rycka honom i örat.
Det var ju fan rent om jag ALDRIG ska få min glasskiva till köket.

Bjuder på 3 bilder på Milton från igår när vi bara var hemma och busade.



Äter äpple och är glad :)



Busunge!




Ligger på stornallen och myser och äter äpple. Det är mycket korta stunder Milton myser, så man får ta vara på det lilla!

/S

1 Comments:

Blogger ~Karin~ said...

Underbara bilder på Milton!!! Sån charmör han är :-)

Va kul med party imorn...hoppas du hittar nåt på shoppingen idag..om du kom iväg!

kraaaam /K

1:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home