fredag, januari 20, 2006

Bakis...

Ett rysligt snöoväder drog in över oss i natt. Så idag var det inte roligt att vara ute på vägarna. Jag körde inte själv hem från Röstånga men det var nog mer obehagligt att åka.
Vi mötte 2 bilolyckor på vägen hem.
Jag fattar inte varför folk kör som dårar då vi får osäkert väglag.

Det hade gått lika bra idag på dagis, Daniel lämnade barnen i morse och jag hämtade för en stund sedan.
Milton har inga som helst problem med någonting. Han äter, sover, leker som ett helt normalt barn. Vi har ju varit lite oroliga för honom. ;)
Är han normal?
Han äter inte..
Klyddar med sömnen på natten...
Blir sjuk heeela tiden och verkar ha nada imunförsvar...

*Peppar peppar*
Han har endast haft lite snor i näsan denna veckan och har kunnat gå på dagis som han skulle.
På måndag börjar jag 7.00, så då är det riktigt tidig morgon för kottarna, det återstå att se om det går lika lysande för pojken då. .

Jag tror jag sovit totalt i 2 timmar, sjukt trött e jag. O jobba ska man imorgon.

Men men, först ska jag mysa med mina barn och äta lite godis :)
Kram S

1 Comments:

Blogger AnnaHanna said...

Hej Sandipandi!
Låter som ni hade roligt på konferensen även om det blev klent med sömnen :-)
Jättefin sänggavel du gjort också. *imponerad*
Jag håller nu på att uppdaterar mig på allas liv igen efter mitt lilla avbrott från cybervärlden.
Nu skall vi dock ut och skotta *stön*.
Kram //Anna

12:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home