måndag, januari 16, 2006

Måndag morgon *gäsp*


Så var det ny vecka .. igen.
Fy fasen vad tiden rusar iväg.

Jag skulle vilja säga att Milton är bra nu, men Timea har blivit dunderförkyld. Det blir inskolning på dagis ändå. 9.30-12 klarar vi.
Efter dagis ska vi köra in till Malmö för att kolla om de har några snygga detaljer på Indiska jag kan ha i min hall (om den blir klar nångång) lite coola krokar o så.

Igår jobbade jag 7-12, ja det gjorde jag i lördags med, det är sååå skönt att få gå hem klockan 12 och slippa stanna över natten eller till sena kvällen, för såna tider har vi. På så vis behöver jag jobba oftare men färre timmar.
Det är Ok.
Igår kom även Martin & Mari över en sväng. Alltid lika kul!
De hade varit en snabbvisit ;) på CS, Mari har blivit intresserad av att göra halsband efter att ha sett mina saker, såååå kul att kunna inspirera nån.

Ikväll är det även dax för Milton att gå till Barnläkarna i Lund med sin mjölkallergi. 18.20 ska vi vara där, så då fär Sandi vara färdigshoppad.

Tack för alla trevliga och glada tillrop på MSN ang. sänggavlen, så här blev det färdiga resultatet med kuddarna!



Ha nu en bra dag, och glöm inte att ta hand om varandra!!
Puss Sandi

2 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Jättesnyggt verkligen!
Har oxå en massa projekt här hemma jag vill sätta igång med...
Garderoben (öppen m skjutdörrar) ska göras om m hyllor grejer och så Cappes rum... Nallarna på fondväggen ska väck *S*

Kram!

11:11 fm  
Blogger Suss said...

Hej vännen!

Snyggt med kuddarna med på sängem. Hittade du nåt fint på stan idag?

Hur går det för Mille, fick ni nån klarhet hos Dr idag?

Kram på dej!

/S

1:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home