fredag, januari 13, 2006

Jag blir galen..

Idag sydde jag klart till sängen, 2 hängande kuddar på gaveln, fint blev det tycker jag och vill visa...
Men jag kan inte längre ladda in mina bilder från kameran?!
Vi får väl se om sambon kan ordna detta stoOora problem för mig.

Annars?
Vi var på dagis idag, Milton var mycket bättre än väntat i morse så vi åkte dit. Det gick jättebra, han leker och sitter med i samlingen som ett normalt barn :)
Han åt till och med massor av köttfärslimpa, han som inte ätit sen i måndags!

Men jag är lycklig.. Han blir väl ett dagis-ätar-barn, precis som storasyster Timea.

Just nu bygger Timea Victoria och Mille med lego, klossar och tågbana allt på samma gång :) Blir härligt att städa sen ;D

Jag ska dra mig neråt köket och fixa en middag, kan man äta fisk på en fredag?

Kramen..