tisdag, januari 17, 2006

Huligano ...

Vi har en lillebror i denna familjen som är väääldigt mycket lillebror.
Han tror att allt vi har i huset är HANS.

- MI!, säger han om det mesta.
Om Timea kommer och myser eller kramas med sina föräldrar kommer den lille o knuffar bort henne och...
-MI!
Vi måste ju försöka plocka bort de här tråkiga sidorna hos honom, men det kommer väl tids nog.
Timea är stor nog att inte bråka med honom alltid så det är skönt. I alla fall här hemma, inte som igår på läkarmottagningen... Jag trodde jag skulle slita mitt hår som de två höll på.
Som Katt & Råtta.

Dr skrattade bara och konstaterade mjölkallergi, det var därför vi var där.

Idag har barnen varit på dagis 9.30 - 14.

Stortjejs-Timea klarar ju sig själv, och Milton med faktiskt. Han är himla duktig. Bryr sig inte om mig alls. Jag satt i personalrummet mellan 10 - 12.30 sen meddelade fröknarna att den lille mannen hade somnat på madrassen i godan ro.

Jag fick bege mig till CS där jag snabbshoppade fram till kvart i 2. Då hade Milton varit vaken i en halvtimme och go o glá som ett kexchoklá.
Imorgon behöver jag inte stanna alls, och gissa vem som ska hem o fejja i huset då.

UTAN barn i hela 5! timmar. Hur ska jag överleva? :)


Bevis på bråkig lillebror!


Bevis på en inte så cool lillebror efter några timmars inskolning :)

Nu ska barnen nattas, under tiden jag skrivet, har barnen lekt, lite..
-MI! har jag bara hört sådär 20 ggr på 10 minuter. Tjena.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Sandra. Hm, skrev ett inlägg men det verkade försvinna. Får se om jag minns allt jag skrev. *s* Snygg ny sänggavel. *tummen upp* Brukar läsa här ibland men har nu kommit på att man kan kommentera oxå. ;P Blev så glad då jag hittade din blogg efter att Timeas BF-sida försvann. :) "Härligt" kort på Mea & Mille föresten. ;P Hoppas allt är bra! Kram/Evelina m. Jonathan

10:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home