måndag, februari 06, 2006

060206 (kväll)

Fiskpinneminne och snöoväder!

Jag körde till Center Syd i förmiddags för att handla ögonbrynsfärg...
Väl där var det helt som bortblåst vad jag skulle köpa och varför jag över huvudtaget var där...

Jag hittade istället..
4 JC-tröjor till Timea och en nyckelpigering, ett par snickarbyxor till Milton, en tröja + 3 par byxor till mig själv, en dagkräm, tvättlappar och lite godis.
+ att jag fikade på Grafitti.

Då kan ju inte den där färgen varit så jätteviktig :)

Idag blev det ett enda virrvarr med mitt jobb. Jag började 15, men vid det laget hade jag inte grävt fram bilen klart, eftersom jag kört fast i trädgården.
Kom dock till jobb 40 minuter för sent.

Vi skickade hem en kollega som har långt att köra och sen ringde vi in 2 andra som bor i Lund och själv körde jag hem efter 2 timmars jobb.
Hann äta middag och ändra lite på schemat :)

Det var tur att vi var så pass förnuftiga att skicka hem mig eftersom det redan då var isbana hela vägen hem.
Dock hade plogbilen varit framme, det märkets.

Imorgon har vi viktigt möte halv 1 och efter det jobbar jag kväll, men vi får se hur det går imorgon.
Ut kommer jag med bilen i alla fall, Daniel hade skottat hela uppfarten tills jag kom hem.
*Gulle*

Nu är det liggläge som gäller resten av aftonen, jag sambon och Prison Break.

**HUG**
s a n d i

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Där kan man se vikten av ögonbrynsfärg ;) Tur att du hittade annat att shoppa i alla fall. Nu i eftermiddag har snön nått oss också. Har skottat uppfarten nu ikväll men undrar hur länge det märks i den här takten som snön har...

9:01 em  
Blogger Emelie said...

Usch för oväder, tur du for hem. Läste om Miltons otäcka olycka, uscha, tur det gick bra, han såg i alla fall ut att vara hur pigg som hellst.
Måste fråga, sån vatenstämpel, hur gör man då?Minns ju när dina bilder blev snodda av någon otäck typ och man vill ju inte tro att någon kan göra något sånt, men tydligen händer det och tänkte a det kanske är en bra idee ändå att göra som du gjort, så kanske de låter bli just de fotona då.
Ha de bra o kram!
Saknar dig på listan
//Jeanette

10:12 em  
Blogger Suss said...

Hej vännen!
Kikar in en snabbis innan läggdags. Skönt att Millekille är ok idag, att såret såg bra ut.

Jag ska nog följa din bana och börja vattenstämpla mina foton med. Man vet ju aldrig vad det är för crazy dolk spm ränner runt och det du var med om med dina bilder var otäckt tycker jag. Tack för tipset!

Kramkalas!

12:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home