torsdag, februari 02, 2006

060202


Trött, begravning & fler fula ovanor..


Fast det är ingen god morgon. Milton har varit vaken ca 2 timmar i natt och fy vad det tar på en. Ont i ryggen och resten av kroppen. Huvudet och ögonen ska vi inte tala om!

Och just idag jobbar jag hela 10 timmar. 5 av dem är dock möte. Jag kommer vara såååå trött så trött.

Tack, Mindi, för hjälpen med fotot, det var ju enkelt när jag bara visste var jag skulle lägga upp bilden. =)



En fin bild på flickorna, från Tildes kalas. Så synd att ni inte kan komma på lördag!
Krya på er!!!

Jag kom och tänka på det här med de 5 fula ovanorna :)
Jag har så många fler, vissa är väldigt knäppa. Ta mig med en nypa salt!

* Jag skulle vilja äta spackel, eller nåt i den konsistensen..
* Jag är besatt av spolarvätska & bensin..
* Slöser runt mina pengar..
* Hos spådamer har jag varit..
* Jag är supermörkrädd..
* Jag är bra på att driva renoveringen och delegera ut jobb, men själv kan jag stundvis vara väldigt slö/lat..
* Jag har svårt för folkmängder..
* Svänger alltför ofta ihop en onyttig kaka..
* Slarvar bort mina nycklar MINST en gång om dagen..
* Och är det inte nycklar jag är av med, så är det plånboken..
* Kan inte gå på A-brunn utan att dunka mig 3 ggr i ryggen. Detsamma gäller om barnen skulle gå på en. En Två Tre, måste jag räkna..
* Fastnar lätt i matträsket och samma middagar lagas om o om igen..
* Ensamvarg..
* Avskyr badhus som pesten, tanken på mig i biniki + folkmängd gör det omöjligt utom när det är för barnens skull..
* Sen barnen kom är jag inte ofta ute i god tid längre.. Antingen försenad eller på pricken i tid..

Vad sägs om alla de knäppigheterna?
Det är jag allihop.

Och fler finns det nog egentligen.

Det är begravning idag.
Jag berättade tidigare om en avlägsen vän som tagit livet av sig. Det är hemskt tragiskt och jag hade velat gå dit lägga en blomma och ta farväl.
Men jag känner att jag kan inte missa mötet på jobb och jag har varit borta supermycket nu eftersom Mille varit så sjuk.
Jag kommer gå till graven och lägga en blomma där och ta farväl på så vis.

Linda du kommer alltid finnas i mina tankar, speciellt idag, vila i frid!!

**HUG**
s a n d i

6 Comments:

Blogger Suss said...

Hej vännen. Ville mest bara kika in och säga God Morgon! Vad önskar sej stora tjejen på sin födelsedag?
Kram Suss
-påväg till jobb som jag har dåliga nyheter om sen..

10:37 fm  
Anonymous Anonym said...

heeej vännen!
Allfør längesedan jag kikade in det är ju så roligt att läsa i din blogg, duktig på att skriva är du!

Tråkigt med din kompis :( ...

Ha det bra!!

12:49 em  
Anonymous Anonym said...

Hehe, kul & läsa lite mer ovanor/egenheter om dej. *s*

12:52 em  
Blogger Julia said...

Hej hej! Tittar in för att se hur ni har det! Verkar bra om än lite jobbigt med mycket arbete :) Tänk att din tjejja snart är 5 år!!!! Häftigt!!
//Julia

11:54 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!
Jag vet inte om du kommer ihåg mig men vi hängde samtidigt på Föräldrakanalen när våra tjejor var mindre. Hittade hit av en slump, tror det var en länk på någons sida.
Kul att se att ni har det bra och grattis till lillebror! (nåt år för sent ;-)
Ha en trevlig helg!

Kram, Stina med Ilona

2:17 em  
Anonymous Anonym said...

Hej vännen! Försökte kommentera senaste inlägget men då hade error tagit över. Skäms att jag inte varit inne på ett tag. Ser att det händer mycket hos dig fortfarande, både gott och ont... Har ju tänkt mycket på er.
Nu har jag fixat ny blogg, ledsnade på blogspot där det aldrig blev som jag ville ;) Numera huserar jag på annan plats, kul om du ville komma på besök :)

8:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home