fredag, januari 27, 2006

Jag har blivit taggad av...

WebmosterHelene!

Så här är mina svar på frågorna (frågorna är på engelska, men jag svarar på svenska)...
Sen måste jag "tagga" 4 andra :)


* Four jobs you have had in your life:
Barnskötare
Pedagog
Au Pair
Receptionist


* Four movies you would watch over and over:
Blå Lagunen
Dum & Dummare
Can´t buy me love
Girls just wanna have fun


* Four places you have lived:
Malmö
Vellinge
Bara
Svedala


* Four TV shows you love to watch:
Vänner
Desperate Housewifes
Prison Break
Big Brother


* Four places you have been on vacation:
Norge (Bott där)
Grekland x 3 ggr
Spanien
Cypern



* Four websites I visit daily:
Aftonbladet
Expressen
Min blogg
Andras favorit bloggar


* Four of my favorite foods:
Thai
Fläskfilélåda med hasselbackspotatis
Grillat kött med sallad
Falafel


* Four places I would rather be right now:
På SPA
På stranden i Thailand
På bio
I ett solarie


* Four bloggers I am tagging:
Jennie
Ila
Linda
Enikö

1 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Nu har jag taggat ner mina svar :)
Dock ingen enkel sak för mig att tagga andra eftersom du taggat alla på min lista *S*

Kram Lindan!

Hoppas helgen blir fin!

11:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home