onsdag, februari 01, 2006

060201


En femåring och lite cencur..

Så har det blivit 1 februari, det är bara att hänga med i svängarna. För fort går det.

Denna månaden fyller min Donna hela 5 år. Tjena, hur snabbt får det lov att gå?
Vi har lite problemas med inbjudningarna, eftersom Timea är ny på sin avdelning så är det inte så himla lätt och veta vem man ska bjuda, för alla funkar inte.
Det är hela 22 kids på avdelningen.
Men kanske alla födda -01?

Jag måste passa på och tacka er som tagit er tid att klottra lite i kommentarsrutan i mitt förrförra inlägg.
Jag har en viss hum om vem som är här och det känns bra. Men jag inser att jag måste ha en viss cencur, tyvärr.

Vi var som sagt på Skattkammarön igår och det var superskoj, för både stor & liten, bilder lägger jag in ikväll eller när tillfälle ges.


Min stora flicka, 5 år om 21 dagar.. Huh...

Jag har väl inget direkt roligt att skriva om, ville mest bara säga godmorgon :)
Återkommer kanske under dagen.

**Hug**

5 Comments:

Blogger Camilla said...

Hej Vännen !!

Tog mig förbi för att läsa lite om hur ni har det nu för tiden..
Saknar dig på mysbebbar må du tro..
Vad fint ni har fått det och vad du pysslar i huset.. Här hemma händer det inte så mycket just nu, har bara funderingar på att byta rum med Patricia hon har ju mest saker i sitt rum så hon behöver nog det största rummet i huset har jag insett.. Så det blir till att tapetsera eller måla om i sovrummen nu.. Ha det nu så bra och så hörs vi senare.. Kramis Camilla

1:12 em  
Blogger Mindi said...

Så söt hon är lilla donnan!!! :)
Men gud, är det redan dags för henne att fylla år igen. Jag tyckte det var typ i förra månaden du frågade mig om tips till inbjudningskorten ju... jisses.

Kram kram

2:57 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Vilken liten cooling :D
Supersöt är hon minsann oxå!
Jag ser Olivia framför mig om 3 år faktiskt när jag ser Mea!

Vad bra att ni hade skoj på skattkammarön!
Är det mkt o göra för barn i Mille o Livisens ålder oxå?

Nu ska jag göra plättar för Cappe har en kompis med hem och det börjar blir mellisdags :D
Men sen ska jag ta mig an utmaningen jag fått!

Kram Lindan :D

4:04 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken härlig bild på Timea! :)

10:35 em  
Blogger Mindi said...

Jag tror att du fick till det. :) Vad duktig du är!!!

Kram kram

12:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home