måndag, februari 06, 2006

060206


Torkat blod och vattenstämpel.

Godmorgon alla pigga!
Jag är visserligen inte pigg, men vaken ändå!

Nu när jag tittat på Milton idag är jag säker på att vi gjorde rätt som inte for in till akuten igår. Såret har läkt fint, jag ska bara försöka få honom tillåta mig att tvätta rent det.

Han behöver ju inte gå med torkat blod till dagis precis. Sätter honom i badet.
Bulorna har oxå gått ner.

Jag har inte längre mitt ledsagarjobb kvar, eftersom min syster nu flyttat till en satelitbostad i Malmö.
Men ska söka nytt på Kävlinge kommun. Och det går sådär.. det verkar helt hopplöst.. Ringde hela förra veckan och då var damen sjuk som hade hand om sånt. Ringer nu på morgonen, (jag är säker på att jag kommer till samma tjurkärring varje gång jag ringer till växeln) nähä, hon kommer inte in före halv 10.

Det är helt vansinnigt dåligt att de inte har en person som ersätter när den ordinarie är sjuk, på möte osv.
Så det är bäst för "C E" att hon har ett litet dampbarn att ge till oss ;)

Jag vill tacka för alla era fina söta och rara kommentarer, det värmer i mitt hjärta då jag ser att ni varit inne och lämnar ett avtryck efter er!

Jag har börjat vattenstämpla mina bilder jag lägger in i bloggen, (I hopp om att det ska bli mindre attraktiva då..) eftersom jag tidigare blivit bestulen på mina barns bilder från Babyfriends.
De vandrade runt på Lunarstorm där personen i fråga påstod att mina barn var hennes!
Nu hörde jag på en annan hemsida att detta hänt igen med hennes systers barn. Rysligt otäckt! Jag fattar inte vad det är för folk som gör så här?
Så tänk på vad ni lägger ut för bilder, speciellt om det är på era söta barn!

Idag ska mina kids till dagis kl 11, jag jobbar till 21.45 ikväll.
Men nu är det servering av frukost för Timea, som tagit en sovmorgon.

**HUG**
s a n d i

3 Comments:

Blogger AnnaHanna said...

Hej!
Slinker förbi på morgonkvisten :-)
Kram //Anna

10:04 fm  
Blogger Camilla said...

Hej Sandi!

Vad skönt att det verkar gott bra för lille Milton.. Satt precis och läste om gårdagen..

Vi var också på bio och kikade på "lilla Kycklingen" fast jag emotsat från dig då gillade den faktiskt ganska mycket.. Fast visst finns det bättre tecknade filmer, men den var helt ok för min del..

Nåja vilket roligt ställe ni har Skattkammarön, vi har något liknande på Heron City men absolut inte i klass med erat, och dyrt är det också, tror det kostade 100 kr för barnen och 20 för vuxna att gåin på helgerna. Vardagar kostar det 80 tror jag eller något sånt, och här får dom vuxna inte ens vara med i sakerna..

Nåja hoppas du får en trevlig dag på jobbet och att du får ett nytt ledsagar jobb av Tanten som inte är anträffbar..

Kramis Camilla

1:25 em  
Blogger Mindi said...

Det är rent förjäkligt att folk inte kan skilja på mitt och ditt. Jag minns den där hemska historien då någon snodde dina bilder.... man ryser ju. Själv så lägger jag inte ut några bilder alls på mina tjejer. Varken vill eller vågar.

Kram kram!

7:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home