torsdag, januari 26, 2006

060126


Paus....

Tar
mig en liten paus i städ och tvättandet.
Jag sorterar bland mina pärlor och lägger fint in de sorteringsboxarna jag köpt hem.

I like ordning och reda. Först nu känner jag att jag börjar trivas där jag bor. Har bara bott här i 2 år och 3 månader :)
Så det är på tiden ju.

Nu kommer hallen bli klar inom det närmsta och då påbörjar vi renoveringen av Milles rum, men det är inget vi behöver "leva i" eftersom det är ett rum häruppe som vi kan stänga dörren om.


Timeas "nya" fönster.


Vaxduk på bordet och fluff på bänken. Tjejen blev nöjd.

Sängen ska jag sy kuddar till så det får vänta på att fotas.

Idag vabbar jag 1½ timme och jobbar sen mellan 17 och 21.45.
Men ja.. jag återgår till tvättningen av sofföverdragen. Bäst att passa på medan lillebror ligger och sover.


Kom just på att jag måste hinna med och handla mat eftersom det inte prioriterades igår :) Så det blir no more data för mig idag!

Kram

1 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Schnyggt!
Förstår att Mea blev nöjd :)
Får ta tag i saken med Cappes rum oxå nu känns det som *ler*

Du e duktig på sånt!

Kram!

8:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home