tisdag, februari 07, 2006

060207

Barnbilder & Återfunna nycklar!

Tänkte jag skulle uppdatera min blogg nu på morgonen innan jag lämnat barnen och kört till jobb.
Men jag märker nu att jag inte kommer hinna, barnen ska vara på dagis kl 11.

Så jag låter detta vila en stund, så återkommer jag med mitt livsviktiga liv :)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Så, nu är barnen lämnade och jag är hemma för att uppdatera och hänga tvätt ;)
Tvätten har jag tagit tag i så nu kan jag skriva i lugn och ro.
Eller, nä, jag ångrar mig, jag har exakt 41 minuter kvar tills jag måste köra till jobb.

Sitter i möte mellan halv 1 och halv 3 sen jobbar jag vidare till 21.45.
Ska försöka få gardinerna färdigsydda till jobbet idag.
Har rensat lite i källaren och ska ta med lite lampor som vi inte andvänder här mer :)

Mina jobbnycklar som varit på vift år återfunna, *puhh) de låg i bilen.
Jag släpper några bilder här på barnen i morse och kör sen till jobb!


Här är sonen, iklädd de mest bedårande snickarbyxor jag sett. Köpte dem igår.


Barnen (läs: Timea) ritar..


Två morgonpigga..



& igen.. OFÖRSKÄMT piggt är det här hemma....


Vid frukostbordet.



Och lillebror med sin underkäke :)

Ha en bra dag alla glada!
2 minuter kvar tills jag ska sitta ibilen!

**HUG**
s a n d i

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsan.

Kikar bara in för att se nya bilder på dina fina barn. Saknar att se dem på listan. :)

Nu får du nog börja ta det lite lugnt, jobbar du inte så shoppar du. Kan inte båda gott det där. *S*

Ha en trevlig dag på jobbet.
Kram Kram

2:30 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Ja,de vart verkligen jättefina byxorna!
Vart hittade du dem? :D

Kramen!

Sitter o smygläser på jobb...
*tassar ut nu*

5:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home